-Lasse- Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Tenkte vi kunne bruke denne tråden til å poste bilder av bilene våre etterhvert som sommerskoa kommer på! (Selv avventer jeg en uke eller to til) Sleng ut bilder folkens! Kommentarer om hva folk synes om felgene hører jo selvfølgelig også med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Låg om i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Hehe.. Har allerede kommentert bilen din i tråden du laget i stad, men jeg jeg gjør det gjerne igjen! E46 + m-sport + bbs ch = sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Umulig å trå feil med de felgene! Jeg la om på lørdag. Er litt snø i bartebyen enda, men veiene er bar Litt skitten bil, men håper det er tilgitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 La om i Påskeferien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Saltkjelen: PENT! Lett at jeg skal holde utkikk i Lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Har kun sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 La om i Påskeferien.. Lekkert, ja... 20" er helt perfekt på e60/61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Låg om i dag Denna var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 La om for andre gang denne våren på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Låg om i dag Denna var rå Hehe, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quess Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Det er 20" som gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 La om for andre gang denne våren på mandag. Nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 her er min med replica av BBS LM 19x9.5 bak og 19x8.5 forran.. Måtte legge om igjen til vinterfelgene da det kom snø.. Men blir vel bytte så fort det slutter å regne(har ikke garasje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 La om for andre gang denne våren på mandag. Nyydelig! Perfekt!!! Hvilket senkesett har du? Kan du sende en PM med info om type osv??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå