Flatshift Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 klar jeg nå Se her ja Fin E30 detta, ble tøft med gule lykter også
leirviken Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 jess.. da har jeg fått på 18" ikke verdens råeste.. men funker lenge for meg
-Martin- Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 At felger er råe betyr visst ikke at de gjør enhver bil rå... Men jeg tror listene har mye av skylden her... Din bil?
RobertN Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 At felger er råe betyr visst ikke at de gjør enhver bil rå... Men jeg tror listene har mye av skylden her... Din bil? Haha, er min ja. Er nå fornøyd jeg hvertfall! Mulig jeg må gå tilabke til svart når nok folk har kommentert det
leirviken Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 kult at du tørr å kjøre din egen stil og da:) smaken er som baken
Gunnar Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Tror nok de felgene der gjør seg best på en bil med farge. Syns det hele druknet litt på svart bil. De røde listene og speilene skal du definitivt få ha for deg selv!
RobertN Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Joda men la meg bare legge til at det ser mye bedre ut med de felga i litt mer lys
Astri Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Tror nok de felgene der gjør seg best på en bil med farge. Syns det hele druknet litt på svart bil. De røde listene og speilene skal du definitivt få ha for deg selv! Hvis han liker det så kan han vel kjøre sånt... Det viktigeste e jo at eiger e fornøyd?
Yngvejos Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Kjører de samme felgene som i fjor. Synes ikke de passer til bilen lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå