StaLe30 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 klar jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 klar jeg nå Se her ja Fin E30 detta, ble tøft med gule lykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 ojoj! fin E30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 jess.. da har jeg fått på 18" ikke verdens råeste.. men funker lenge for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 E34 med rondell d58 18" Litt dårlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 At felger er råe betyr visst ikke at de gjør enhver bil rå... Men jeg tror listene har mye av skylden her... Din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 At felger er råe betyr visst ikke at de gjør enhver bil rå... Men jeg tror listene har mye av skylden her... Din bil? Haha, er min ja. Er nå fornøyd jeg hvertfall! Mulig jeg må gå tilabke til svart når nok folk har kommentert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 kult at du tørr å kjøre din egen stil og da:) smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tror nok de felgene der gjør seg best på en bil med farge. Syns det hele druknet litt på svart bil. De røde listene og speilene skal du definitivt få ha for deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Joda men la meg bare legge til at det ser mye bedre ut med de felga i litt mer lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tror nok de felgene der gjør seg best på en bil med farge. Syns det hele druknet litt på svart bil. De røde listene og speilene skal du definitivt få ha for deg selv! Hvis han liker det så kan han vel kjøre sånt... Det viktigeste e jo at eiger e fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Kjører de samme felgene som i fjor. Synes ikke de passer til bilen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Ble det for mye kant eller? Hva har du i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå