Bmweee Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Kanskje bare meg men å dra fram "fin-bilen" på våren med tørre veier, sol og med snø i grøfta er en utrolig god og spesiell følelse:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Sol, Snøsmelting og Sommerfelger! Våren er i gang!<3 (beklager dårlig bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Begynner å bli greit i Bergen, men har hørt det skal snø i natt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Sommerfelgene har stått på i hele vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Dro fram E30n idag, deilig å være igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Jeg har ingen E30 å dra frem Men kanskje når jeg har jobbet noen år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå