tinnsoldaten Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Her ser du en feil på emblemet , står skjevt , kom sånn fra leverandøren. Ser dritstygt ut og irriterer meg noe sykt . Disse består av to deler , plasten som poppes på med to plast plugger og selve emblemet som er limt på. Med litt flaks går det kanskje an å varme an å få an til å slippe å sette på så det står på rett. her med hånden over blitsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Tøffe lykter.... Må vel bare kjøpe jeg også, men blir ikke før litt senere på sommeren. Tror jeg....... Prøver og spare litt, men så skjønner jeg ikke helt vitsen med å vente når jeg har pengene. Ingen hadde sett at emblemet var skjevt om du ikke hadde sagt d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Ja , men en stolt bergenser vet du , må jo være perfekt... Jaja , sjelden noen får tid til å studere det så nøye når eg e ute på veien... Har ikke vurdert helt klare glass til din bil? Ser de har det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Nei synes ikke det er noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hehe , ikke helt fan eg heller.... men det går hvis overgangen ikke blir for jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Meget, meget pent.. Må si jeg var skeptisk til felgene på bildene, men så fort de havnet på bilen var jeg ikke i tvil lenger. Syns det er tøft at du tør å kjøre den såpass ut med blandt annet å bytte panser.. Nydelig..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Fet E60! Denne likte jeg! Panseret var rått, synes jeg. Er det M5 som har den bulen? Eneste jeg så som var litt feil var at begge pottene dine henger skjevt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Ingen E60/E61 modeller har denne bulen. Så dette er et panser som er laget av et stylingfirma, kanskje etter inspirasjon av E46/E92 M3..? Tøft er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Begynner å bli mye rått av E60/61 på forumet nå... Tinnsoldaten sin er vel en av de peneste. "Up there" med Cato sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå