badsha Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 var ute og tok noen bilder mens sommerskoa er på, har kjøpt meg nye fjærer og dempere som skal på plass snart+ poweflexforinger på hele bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Var ikke dum denne, men senkesett bør du få på fort som fy;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Få med noen bilder av interiør også mann, pen bil! Grattis! Senk og hvite blinkere hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Bilen ble fin med sommerhjulene Men hadde gjort seg med noen bilder i dagslys også, for man ser faktisk ikke helt hvordan bilen ser ut på et eneste bilde Tror mange av de bildene kunne blitt mye bedre hvis de hadde vært en tur innom fotoshop for litt lysjustering osv Hvor mye skal du senke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Pen bil, og den blir nok enda penere med nye fjærer. Litt vel mye "offroad" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Bilen ble fin med sommerhjulene Men hadde gjort seg med noen bilder i dagslys også, for man ser faktisk ikke helt hvordan bilen ser ut på et eneste bilde Tror mange av de bildene kunne blitt mye bedre hvis de hadde vært en tur innom fotoshop for litt lysjustering osv Hvor mye skal du senke? hehehe ja sant det kjøpte meg nytt kamera canon eos400d, men kan ikke noe som helst på den:( bare knipser:) skal senke bilen min 60/40 så blir det powerflex foringer på hele understellet, + stabastang så bilen blir gasnke stiv for å si det slik;) skal ta bilder av interiør oxo:) bilen erstrøken!!!! med 0% rust og tectylert hele under:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Bilen ble fin med sommerhjulene Men hadde gjort seg med noen bilder i dagslys også, for man ser faktisk ikke helt hvordan bilen ser ut på et eneste bilde Tror mange av de bildene kunne blitt mye bedre hvis de hadde vært en tur innom fotoshop for litt lysjustering osv Hvor mye skal du senke? hehehe ja sant det kjøpte meg nytt kamera canon eos400d, men kan ikke noe som helst på den:( bare knipser:) skal senke bilen min 60/40 så blir det powerflex foringer på hele understellet, + stabastang så bilen blir gasnke stiv for å si det slik;) skal ta bilder av interiør oxo:) bilen erstrøken!!!! med 0% rust og tectylert hele under:) Pen bil! Litt senk så blir den nice Angående bildene, så ble jeg litt overrasket når du sa de var tatt med et digitalt speilrefleks kamera Det kameraet har SÅ mye mer potensiale i seg! Men såklart, det er kunnskaper man lærer seg etterhvert. Er litt prøving og feiling først. Har selv hatt Canon EOS 350D en stund nå, og har enda ikke lært meg alle funksjonene helt. Et lite tips. Et must for å ta bilder i mørkt lys er en tripod (stativ til kameraet) Dette er fordi kameraet bruker lengre tid på å ta bilder i mørkt lys. Og det er nærmest umulig å holde kameraet i ro over lengre tid. Dette fører til at bildene blir uskarpe, slik som har skjedd med endel av de du har lagt ut. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Tips 1: Ikke bruk blits! Tips 2: Finn deg en plass med mer hvitt lys / evt dagslys Tips 2: Stativ! Fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 hehehe ja sant det kjøpte meg nytt kamera canon eos400d, men kan ikke noe som helst på den:( bare knipser:) skal senke bilen min 60/40 så blir det powerflex foringer på hele understellet, + stabastang så bilen blir gasnke stiv for å si det slik;) skal ta bilder av interiør oxo:) bilen erstrøken!!!! med 0% rust og tectylert hele under:) Litt erfaring med kameraet så kommer nok de fine bildene etterhvert tenker jeg Er alltid digg å eie rustfri bil 60/40 blir bra Blir nok ganske stiv med de oppgraderingene ja. Skal stive opp bilen min denne måneden jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bilder og bilder, fru blom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bilder og bilder, fru blom! Har du sett avantaren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetiljv Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bilder og bilder, fru blom! Har du sett avantaren din? haha:) veldig fin dame du har fått deg, når du får den litt trangere under blir det bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Blir bra med litt senk;) Hva slags felger har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 jo takk takk:=) dette er original M5 felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Når kommer det nye baklykter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå