Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Endelig ble det E91 på meg:) Litt om bilen: 2006 , 320D . 163 hk orginalt.. bixenon 6000K regnsensor Takrails 5 nakkestøtter Kjøling i midtarmelene fremme Lyktespylere Elektriske ruter fremme og bak. Isofix barnestolfester Varme i framstolene Avblendbare speil Elektrisk innfelbare speil Individual Høyglans Shadowline klimakontroll frontrute Parkeringssensor foran Parkeringssensor bak Multifunsjonsratt Midt armlen forran og bak. Individual mørke ruter M-Sport understell sort taktrekk Sportsseter i alcantara bmw professional spilleren. Største stereo tror jeg Shadowline baklykter. Skinn ratt, gir kule, og håndbrekk. H&R Sport senkefjærer. 30 fram og 20 bak. Vertini riviera 8.5*20 og 10*20 med 245/30-20 og 285/25-20 Vredestein ultrac sessanta. CF splittere. Hvite AE`s Xenon look i grøft lys. Kommer mere info å ikke minst nyere bilder av bilen når jeg finner digitalkameraet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Gratulerer! Meget pen, innvendig & utvendig . O.T: Har du fått solgt M3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Veldig fornøyd med bilen både inn og utvendig jeg også , interiøret ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Har ikke solgt M3`n nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Du har handlet av de rette folka iallefall. Fattern kjøpte Porscha si der, bare gode tilbakemeldinger fra vår side! AC kompressoren døde, leverte bare bilen inn, par dager senere var den klar! Kostet ikke en krone. Gratulerer med en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Fin kjerre du har skaffet deg Kenneth. Hva skjer med M3'en da? Og den andre E30n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Se der ja! Gratulerer med mye kjøreglede! Jeg hadde samme motoren i min forrige bil. Tuning gjør susen i denne.. Får over 200 hk og 400nm. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Gratulerer så mye med en svært herlig og nydelig bil. Flott motor som passer 3 serien meget bra. Praktisk og lekker farge med flott interiør. Fine bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Du har handlet av de rette folka iallefall. Fattern kjøpte Porscha si der, bare gode tilbakemeldinger fra vår side! AC kompressoren døde, leverte bare bilen inn, par dager senere var den klar! Kostet ikke en krone. Gratulerer med en flott bil! Virket som en de var veldig seriøse der ja. Veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Fin kjerre du har skaffet deg Kenneth. Hva skjer med M3'en da? Og den andre E30n din? To av de tre andre e30ene blir solgt, men sølvbilen blir behold slik at jeg har prosjekt/herje bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Se der ja! Gratulerer med mye kjøreglede! Jeg hadde samme motoren i min forrige bil. Tuning gjør susen i denne.. Får over 200 hk og 400nm. Anbefales Takker så mye for det Dette var mye kjøreglede for pengene ja. Både sportslig og komfort her i denne bilen Selger sa de hadde forandret noe i styreenheten slik at nå skulle det være 195 hk og tett på 400nm. Men ikke noe bekreftelse på dette. Men synes den drar godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Gratulerer så mye med en svært herlig og nydelig bil. Flott motor som passer 3 serien meget bra. Praktisk og lekker farge med flott interiør. Fine bilder.. Takk så mye for det Ser ut som en nydelig bil du har du også Fargen er lekker og praktisk ja det er helt sikkert. M3`n er jo sort, ikke mye praktisk iallefall Autotuning som har tatt bildene men de var fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Gratulerer! For en perle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Fin kjerre du har skaffet deg Kenneth. Hva skjer med M3'en da? Og den andre E30n din? To av de tre andre e30ene blir solgt, men sølvbilen blir behold slik at jeg har prosjekt/herje bil Mye skal du ha for den ene E30n da? Ikke M3en nei. Du beholder den ja.. Hatt den i endel år nå du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Grattis med en utrolig fin E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Fin kjerre du har skaffet deg Kenneth. Hva skjer med M3'en da? Og den andre E30n din? To av de tre andre e30ene blir solgt, men sølvbilen blir behold slik at jeg har prosjekt/herje bil Mye skal du ha for den ene E30n da? Ikke M3en nei. Du beholder den ja.. Hatt den i endel år nå du;) usikker på hvor mye jeg skal ha for 320n. bud hehe.. Kan ikke selge noen av sølvbilene ikke med det første iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå