Mr.Silver Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Skal nok alltids finne en løsning hvis ikke gir jeg faen, sa det til de på BT idag at jeg ikke blir å selge felgene om de ikke godkjenner de. De skjønte det godt pga de passet jævlig godt på bilen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Da var splitterne ankommet Blir v ell prøvemontering idag siden jeg har 20" felgene på også Bilder kommer litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Knipset noen bilder av bilen med 20" på snø Og to bilder av splitterne, ikke på bil desverre. Civicen til bruttern godkjent med turbo.. artig sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Det var ikke rare snølappen Men flotte bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Var ikke mye rart det nei Men måtte inn dit å ta bilder siden jeg kjørte med 20" felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Det var da sorten! hehe... Flotte felger på flott bil. Ligger St. by på Kristin, det er så gøy:-: puhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Hvilke hjul har du? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Da var splitterne montert Ble fornøyd selv, litt annet enn det vanlige på E91/90. måtte ta ett bilde av FBreks her på forumet som hjalp meg. Sjekk logoen på capsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Det var da sorten! hehe... Flotte felger på flott bil. Ligger St. by på Kristin, det er så gøy:-: puhh Ganske fornøyd ja Enda mere fornøyd nå St.by er jo skikkelig festlig.. fysj sier jeg.. skulle ikke vært lov å hatt den jævla teksen på siden på andre båter enn rene st.by båter hehe.. Hvilke hjul har du? og pris? Vertini Riviera 8,5*20 og 10*20. Felgene landet vell på litt over $4000 ferdig levert å inkl alle avgifter å mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 De ble veldig bra med splittere på bilen din silver Vet ikke om jeg har skrevet det før,Men utrolig tøff stv du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 De ble veldig bra med splittere på bilen din silver Vet ikke om jeg har skrevet det før,Men utrolig tøff stv du har der. Takker for det Spinx begynner å bli fornøyd selv også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 ble bra dette da Kenneth. Frode kan ta den capsen sammen med litt bensin og en lighter.. han har jo tatt til vett å endelig kjøpt seg bil nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 ble bra dette da Kenneth. Frode kan ta den capsen sammen med litt bensin og en lighter.. han har jo tatt til vett å endelig kjøpt seg bil nå så. Flirte godt når jeg la merke til capsen ja Bra han bruker den til å skru i da... har jo endelig fått konvertert han fra auda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Blev bra dette MR, den hua var ikke så pen da. Han Slipper å få oljen i hodet når han skur på Audien da i hvertfall OT:Ser ut for at vi går inn i løpet av dagen. AH over helgen TO searcher. Skal fikse litt turbo og turbin på ene HVM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 ble bra dette da Kenneth. Frode kan ta den capsen sammen med litt bensin og en lighter.. han har jo tatt til vett å endelig kjøpt seg bil nå så. Flirte godt når jeg la merke til capsen ja Bra han bruker den til å skru i da... har jo endelig fått konvertert han fra auda bli jobb capsn dette nå får kjøpe bmw caps snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå