Mr.Silver Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Rå bil Takker for det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Noen som har forslag til eksos med 4 stusser som ikke koster skjorta å buksa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Noen som har peiling på hva felgene her er verdt ? Er ikke orginal felger, replica. tror det er 8*18" har ikke sjekket. 225/40-18 dekk med sånn passe med mønster igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Nydelig! Blei helt rått med 20" Men du mangler dekkshine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Nydelig! Blei helt rått med 20" Men du mangler dekkshine! Takker for det Dekkshine er nok ikke noe jeg har brukt så ofte nei.. Får se om jeg kan prøve å bli litt flinkere til det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanyou Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 de selger m5 replica i 8x18 med billigdekk for rundt 8-9000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Får ta noen bilder å legge de ut når jeg kommer hjem. Lite vits å ha ett sett felger liggende.. kan heller selge de å bruke de på videre mods av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Da var plutselig bilder av bilen på ebay gitt Artig http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0327157319 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Fin bil! Vurderer vertini riviera jeg og, men bare 18" eller 19" Hvor mange cm kant er det på dine 20"? hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 artig med bildene på e bay da. så at det var samme firma som jeg bestilte bak diffusor fra. lang leveringstid derfra da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Fin bil! Vurderer vertini riviera jeg og, men bare 18" eller 19" Hvor mange cm kant er det på dine 20"? hvor kjøpte du dem? Har ikke målt kanten bak, men syntes å huske han jeg kjøpte de av sa 3.5" kan måle til deg neste gang jeg er ut Kjøpte de i USA jeg, getyourwheels.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 artig med bildene på e bay da. så at det var samme firma som jeg bestilte bak diffusor fra. lang leveringstid derfra da ? Litt artig det ja Du har bestilt fra Alex Dong altså Hehe.. Har bestilt fra han to ganger nå, går å venter på den siste pakken. Tok litt over en uke når jeg bestilte splitterne mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Noen som har peiling på hva felgene her er verdt ? Er ikke orginal felger, replica. tror det er 8*18" har ikke sjekket. 225/40-18 dekk med sånn passe med mønster igjen Dersom strøkne med gode dekk, kan jeg tenke meg ca. 6-7000,- Legg dem ut på finn til 6900,- ha du litt å gå. så ser du intressen også. fin tid å selge sommerdekk på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 artig med bildene på e bay da. så at det var samme firma som jeg bestilte bak diffusor fra. lang leveringstid derfra da ? Litt artig det ja Du har bestilt fra Alex Dong altså Hehe.. Har bestilt fra han to ganger nå, går å venter på den siste pakken. Tok litt over en uke når jeg bestilte splitterne mine. Ja var Alex ja. satser på at difuseren er på plass når jeg kommer hjem fra neste tur. Hva du har bestilt deg nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Noen som har peiling på hva felgene her er verdt ? Er ikke orginal felger, replica. tror det er 8*18" har ikke sjekket. 225/40-18 dekk med sånn passe med mønster igjen Dersom strøkne med gode dekk, kan jeg tenke meg ca. 6-7000,- Legg dem ut på finn til 6900,- ha du litt å gå. så ser du intressen også. fin tid å selge sommerdekk på nå. Lurer på om jeg må selge de nå. Faen meg rassert det ene bakdekket mitt. Staret med en kul på innsiden av dekket, så begynte luften å sige ut, å tilslutt en helvetes vibrering. Har ikke overskuddet til to nye bakdekk til 3000 pr stk så da får jeg selge 18" felgene i stedet for. Hvis jeg ikke selger 17" felgene for å beholde 18" felgene til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå