Mr.Silver Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 artig med bildene på e bay da. så at det var samme firma som jeg bestilte bak diffusor fra. lang leveringstid derfra da ? Litt artig det ja Du har bestilt fra Alex Dong altså Hehe.. Har bestilt fra han to ganger nå, går å venter på den siste pakken. Tok litt over en uke når jeg bestilte splitterne mine. Ja var Alex ja. satser på at difuseren er på plass når jeg kommer hjem fra neste tur. Hva du har bestilt deg nå da ? Har bestilt meg carbon emblem til hele bilen Men blitt usikker på om de på felgene passer. Målte ikke før jeg kjøpte men det får bare være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Flott med carbon merker. Si fra dersom dem ikke passer. kanskje dem passer min hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Flott med carbon merker. Si fra dersom dem ikke passer. kanskje dem passer min hehe:-) Skal si ifra jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da mottok jeg endelig carbon fiber embelemene Ser veldig bra ut, men var litt skuffet over det bak. E91 har 76 mm ca og E90 har 73 mm.. Skal legge inn bilde senere så får dere si hva dere synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Kunne jeg fortalt deg, fikk samme problemet jeg og. måtte bestille et i 76 mm etterpå. Så jeg har et i 73mm liggende. Ring GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Kunne jeg fortalt deg, fikk samme problemet jeg og. måtte bestille et i 76 mm etterpå. Så jeg har et i 73mm liggende. Ring GS jeg spesifiserte at jeg skulle ha til E91 å det passet sa han.. men nei da.. men det er montert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Gode greier! Mente at det så litt rart ut når det var lite, det var derfor jeg bestilte et større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Gode greier! Mente at det så litt rart ut når det var lite, det var derfor jeg bestilte et større Fikk mail tilbake å han skal sende meg ett nytt i 78mm, det skal være perfekt Men ba han vente til jeg bestilte meg carbon grill. noe som blir snart håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Bilder av carbon emblemene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Det gjør seg altså, spesielt på sølv bil. Kjøpte nettopp på felgene fra GS. Pen og enkel modifisering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Har på felgene jeg også, men glemte å ta bilde av de.. også er det jo kun 18" de jeg kjører på.. ikke kult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Må gå til innkjøp av nye bakdekk, skal jeg gå for dunlop sport maxx 285/25-20 eller vredestein ultrac sessanta 285/25-20 ?? Har prøvd vredestein ultrac sessanta å er kjempe fornøyd, men har fått kjempe tilbud på dunlop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Dem sessanta skal visstnok være meget bra! Høre med han E.H.D. Han kjører sessanta på sin E90, sikkert meget gode på våt vei, det er jo da vi trenger gode dekk:-) Uansett er begge gode merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Dem sessanta skal visstnok være meget bra! Høre med han E.H.D. Han kjører sessanta på sin E90, sikkert meget gode på våt vei, det er jo da vi trenger gode dekk:-)Uansett er begge gode merker. Var jo vredestein som fulgte på felgsettet. Fornøyd med grep, og gummiblandingen. Men likte ikke at dekket gikk til helvete før det var halvslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Dunlop er jo kjempedekk. Pluss dem lager solide bulkslanger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå