-Lasse- Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hvis du skal prøve deg på finn så kan du først legge den ut for feks 339 for så å gå ned til 329 hvis liten interesse. I verste fall tipper jeg du vil lande på rundt 320 etter pruting. Bilen er jo meget pen med riktige detaljer, senk og felger. Med i-drive så kunne du ha forlangt noe mer. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Har fulgt med litt på finn.no og autodb. i det siste, ser det er flere som er lik min som ligger rundt 350-370. Uten 20" felger og senk selvfølgelig. Og flere av de var gått lengre. La ut pris på 360000 eller bud på salgsannonsen her inne på bimmers. Men vi får se, har ingen hast med å selge bilen, tenkte bare å sjekke markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Solgte min for 369.000 (snart et år siden)den hadde en god del mer en denne. inkl automat, helskinn, panorama, hifi pro logic 7, største navien. Så jeg sier meg enig med lasse. Men hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Du fikk igjen det for snart ett år siden ja. Var heldig at du fikk solgt i det hele tatt du da Var jo veldig trasige tider ifjord på den tiden. Kan godt være det er litt høyt det jeg har satt prisen til, men er det noen som virkelig har lyst på bilen så tar de kontakt å gir meg bud Jeg må ikke selge bilen, dette er bare for å sjekke markedet litt;) Ligger jo bare til salgs her inne. Har vurdert autodb også men får så jævlig mange useriøse tilbud der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 slik tenker jeg og, men etterhvert blir jeg utålmodig og selger. Sånn er jeg. Ja jeg var heldig, han skulle ha kombinasjonen jeg hadde. eneste ankepunkt var KM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Det var sånn du også tenkte ja Har igrunn god tid enda, men kunne virkelig gjerne tenkt meg noe større enn 3.serie. Barnevogna får jeg plass til, man dårlig med plass til bikkja baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Min anbefaling er: X5 Selv mener jeg den ikke er større en den trenger å være. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Min anbefaling er: X5 Selv mener jeg den ikke er større en den trenger å være.God helg. Har selv tenkt på X5, men blir så kostbart når man skal ha nyere enn 03 modell. God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Var slik jeg tenkte og, derfor tok jeg til takke med en 03 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Var slik jeg tenkte og, derfor tok jeg til takke med en 03 modell. Har sett litt på E61 i stedet for jeg da Lissom litt usikker på om jeg skal kjøpe E61 eller E53.. Liker begge to veldig godt Å begge har bedre plass hehe Men vet ikke om jeg tørr å satse på E53 før 04 med tanke på automatkassene på de eldre bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Rent estetisk er det ikke stor forskjell. Ellers føler bilen har det den trenger. syntes ikke da jeg handlet, at det var vært ca .150.000 opp for 1 år nyere bil. Tenkte og som du! Slik jeg har tolket dette, er problemet på første modellene, og som har blitt belastet. CHIP, dratt for tung last ofte/hele tiden. Men jeg tok meg ikke til takke med det. Jeg har IF superkasko. Så for min del kan turbo, gear, motor gå. 4000 i egenandel. Selv om jeg håper at det ikke skjer, så er det betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Kjekt å ha forsikring om det skal gå til helvete da iallefall Får sitte litt på gjerde å se ingen hast med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Solide gjerder i dag, så du faller ikke ned. Har pen bil i mange år til du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 fikk tatt med meg kameraet å tatt noen nye bilder i finværet idag Fikk på sommerhjul og nye led i park og grøft igår kveld Ble fornøyd De nye LED lysene vises godt i dagslys også nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Kjenner meg godt igjen når jeg leser hva du skriver i innleggene dine Tidligere hadde jeg en E91 M-sport som jeg var veldig fornøyd med, spesielt når jeg kjørte alene, for da var det bare å kjøre på i svingene Men plassen var begrenset, både med bagasjen og familien. Så bilen ble aldri populær av de andre Dermed begynte vi å lete etter ny bil, å hadde spesielt lyst på X5 E53 "facelift". Vi fant også ett fint eksempler hos en forhandler med alt det utstyret vi ønsket oss i en X5. Men til mer så på bilen og tenkte på pristilbudet vi fikk, til mer følte vi at X5 2004 var umoderne og overpriset! Å da vi så en E61 hos samme forhandler, 2 år nyere, samme motor( men mye sprekere), og ikke minst mer moderne og til samme pris, var vi ikke i tvil at om bilvalget Så nå etter 2 mnd er vi enda mer fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå