Gå til innhold

Mr.Silver`s E91 M-sport. Bilder tatt av fotograf side.19

Share

Anbefalte innlegg

Hvis du skal prøve deg på finn så kan du først legge den ut for feks 339 for så å gå ned til 329 hvis liten interesse. I verste fall tipper jeg du vil lande på rundt 320 etter pruting. Bilen er jo meget pen med riktige detaljer, senk og felger. Med i-drive så kunne du ha forlangt noe mer.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fulgt med litt på finn.no og autodb. i det siste, ser det er flere som er lik min som ligger rundt 350-370. Uten 20" felger og senk selvfølgelig.

Og flere av de var gått lengre.

La ut pris på 360000 eller bud på salgsannonsen her inne på bimmers.

Men vi får se, har ingen hast med å selge bilen, tenkte bare å sjekke markedet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk igjen det for snart ett år siden ja. Var heldig at du fikk solgt i det hele tatt du da :)

Var jo veldig trasige tider ifjord på den tiden.

Kan godt være det er litt høyt det jeg har satt prisen til, men er det noen som virkelig har lyst på bilen så tar de kontakt å gir meg bud :)

Jeg må ikke selge bilen, dette er bare for å sjekke markedet litt;)

Ligger jo bare til salgs her inne. Har vurdert autodb også men får så jævlig mange useriøse tilbud der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var slik jeg tenkte og, derfor tok jeg til takke med en 03 modell.

Har sett litt på E61 i stedet for jeg da :) Lissom litt usikker på om jeg skal kjøpe E61 eller E53..

Liker begge to veldig godt :) Å begge har bedre plass ;) hehe

Men vet ikke om jeg tørr å satse på E53 før 04 med tanke på automatkassene på de eldre bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent estetisk er det ikke stor forskjell.

Ellers føler bilen har det den trenger. syntes ikke da jeg handlet, at det var vært ca .150.000 opp for 1 år nyere bil.

Tenkte og som du! Slik jeg har tolket dette, er problemet på første modellene, og som har blitt belastet. CHIP, dratt for tung last ofte/hele tiden.

Men jeg tok meg ikke til takke med det. Jeg har IF superkasko. Så for min del kan turbo, gear, motor gå. 4000 i egenandel.

Selv om jeg håper at det ikke skjer, så er det betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Kjenner meg godt igjen når jeg leser hva du skriver i innleggene dine :)

Tidligere hadde jeg en E91 M-sport som jeg var veldig fornøyd med, spesielt når jeg kjørte alene, for da var det bare å kjøre på i svingene :wink:

Men plassen var begrenset, både med bagasjen og familien. Så bilen ble aldri populær av

de andre :(

Dermed begynte vi å lete etter ny bil, å hadde spesielt lyst på X5 E53 "facelift".

Vi fant også ett fint eksempler hos en forhandler med alt det utstyret vi ønsket oss i en X5.

Men til mer så på bilen og tenkte på pristilbudet vi fikk, til mer følte vi at X5 2004 var umoderne og overpriset!

Å da vi så en E61 hos samme forhandler, 2 år nyere, samme motor( men mye sprekere), og ikke minst mer moderne og til samme pris, var vi ikke i tvil at om bilvalget :)

Så nå etter 2 mnd er vi enda mer fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...