Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Moe skrev:
Aldeles nydelig bil! Har e91 sjølv og 2 unger under 5. Trikset er skiboks! :-) Uten den hadde jeg hatt problemer.

Takk for det :)

Trikset er nok skiboks ja, men er ikke noe fan av skiboks :P er selv oppvokst sammen med tre brødre å bikkje, fikk pakket bilen da også :) men skiboks :P

spruddel skrev:
Lekkert!! Forresten, får jeg lov å bruke noen bilder av deg til salgstråden min hvor jeg selger mine Vertini Riviera 18" ? :)

takk for det :) Selvfølgelig kan du bruke noen av bildene mine ;) ingen problem.. takk for at du spurte :)

Skrevet

Kommer jo an på hvilken skiboks man putter på. Skiguard 825 og Packline fx eller fx-suv sitter jo vanvittig bra på bilen. Veldig opptatt av utsende eg også men eg har kjørt rundt med fx-suv i heile vinter. Sett forholdsvis bra ut gitt.....Viktig med stativ som ikke bygger da.....

Skrevet
  Moe skrev:
Kommer jo an på hvilken skiboks man putter på. Skiguard 825 og Packline fx eller fx-suv sitter jo vanvittig bra på bilen. Veldig opptatt av utsende eg også men eg har kjørt rundt med fx-suv i heile vinter. Sett forholdsvis bra ut gitt.....Viktig med stativ som ikke bygger da.....

Helt sant det da :)

Finnes jo skibokser som er mindre stygge :) hehe.. spesielt hvis de lakkeres :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Sett denne bilen gått i Kr.sund i snart 2 år..

Snur meg like mye etter bilen din den dagen i dag som før når jeg så den.. ;)

Vakkert.. :P

Skrevet
  Andros skrev:
Sett denne bilen gått i Kr.sund i snart 2 år..

Snur meg like mye etter bilen din den dagen i dag som før når jeg så den.. ;)

Vakkert.. :P

Morsomt å høre :)

Tydeligvis ikke bare folk som ser etter bilen... Kjørte på en rev jævel på lørdag.. festlig.. knuste gitteret nederst på fronten min.. :evil:

Skrevet

hadda e kjørt først så har du berga gittret ditt og e har fylt coolern min med rev:P slikt skjer. bra d ikje gikk værre enn et plast gitter.

Skrevet
  H_Vatn skrev:
hadda e kjørt først så har du berga gittret ditt og e har fylt coolern min med rev:P slikt skjer. bra d ikje gikk værre enn et plast gitter.

Spørs om du hadde fylt cooleren din med rev da ja :P

Berget ganske bra alikevell ja gitt :) å jeg er gla for det ;)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...