Gå til innhold

Mr.Silver`s E91 M-sport. Bilder tatt av fotograf side.19

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aldeles nydelig bil! Har e91 sjølv og 2 unger under 5. Trikset er skiboks! :-) Uten den hadde jeg hatt problemer.

Takk for det :)

Trikset er nok skiboks ja, men er ikke noe fan av skiboks :P er selv oppvokst sammen med tre brødre å bikkje, fikk pakket bilen da også :) men skiboks :P

Lekkert!! Forresten, får jeg lov å bruke noen bilder av deg til salgstråden min hvor jeg selger mine Vertini Riviera 18" ? :)

takk for det :) Selvfølgelig kan du bruke noen av bildene mine ;) ingen problem.. takk for at du spurte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilken skiboks man putter på. Skiguard 825 og Packline fx eller fx-suv sitter jo vanvittig bra på bilen. Veldig opptatt av utsende eg også men eg har kjørt rundt med fx-suv i heile vinter. Sett forholdsvis bra ut gitt.....Viktig med stativ som ikke bygger da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilken skiboks man putter på. Skiguard 825 og Packline fx eller fx-suv sitter jo vanvittig bra på bilen. Veldig opptatt av utsende eg også men eg har kjørt rundt med fx-suv i heile vinter. Sett forholdsvis bra ut gitt.....Viktig med stativ som ikke bygger da.....

Helt sant det da :)

Finnes jo skibokser som er mindre stygge :) hehe.. spesielt hvis de lakkeres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Sett denne bilen gått i Kr.sund i snart 2 år..

Snur meg like mye etter bilen din den dagen i dag som før når jeg så den.. ;)

Vakkert.. :P

Morsomt å høre :)

Tydeligvis ikke bare folk som ser etter bilen... Kjørte på en rev jævel på lørdag.. festlig.. knuste gitteret nederst på fronten min.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadda e kjørt først så har du berga gittret ditt og e har fylt coolern min med rev:P slikt skjer. bra d ikje gikk værre enn et plast gitter.

Spørs om du hadde fylt cooleren din med rev da ja :P

Berget ganske bra alikevell ja gitt :) å jeg er gla for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...