Chris A Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Det høres bra ut MR. Sendt meg PM når du er klar. Reiser på sjøen jeg over helga, men kan ordne med penger etc. derfra. Folk hjemme som evnt. Kan hente.Løkken ja, gamle minner. Var skikkelig partyplass før. Forresten: Hvor jobber du og hvilket rederi? Vi snakkes! Ble dårlig med party på meg å fruen, med tanke på vi fant ut av hun var gravid dagen før vi dro Men koste oss alikevell da:) Jeg jobber på Stril Odin, i Simon Møkster. Enn du ? Skal få høre fra meg når jeg kommer hjem anngående grillen du Grattis!! Jobber i Trico som stm. Skal ombord i N-Corona nå neste tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Ble dårlig med party på meg å fruen, med tanke på vi fant ut av hun var gravid dagen før vi dro Men koste oss alikevell da:) Jeg jobber på Stril Odin, i Simon Møkster. Enn du ? Skal få høre fra meg når jeg kommer hjem anngående grillen du Grattis!! Jobber i Trico som stm. Skal ombord i N-Corona nå neste tur.. Er Styrmann? 2.Maskinist jeg. Takker så mye for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Ble dårlig med party på meg å fruen, med tanke på vi fant ut av hun var gravid dagen før vi dro Men koste oss alikevell da:) Jeg jobber på Stril Odin, i Simon Møkster. Enn du ? Skal få høre fra meg når jeg kommer hjem anngående grillen du Grattis!! Jobber i Trico som stm. Skal ombord i N-Corona nå neste tur.. Er Styrmann? 2.Maskinist jeg. Takker så mye for det Det stemmer 1.styrmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Ikke dumt det Northern Corona lå forresten i dusavika her for noen dager siden om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Det kan nok stemme, er i ølen nå. går for statoil hydro tror jeg... kanskje vi sees.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Vi var i ølen fra forrige onsdag til fredag vi også.. Vært ett cargo run siden jeg kom på forrige tirsdag. hehe Kan tenkes vi ses her i dusavika da ja gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hva er det som skjer i Ølen, forresten? ligger det noen flytere dær? fine dager altså.. Litt offtopic, men shit au.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Hva er det som skjer i Ølen, forresten? ligger det noen flytere dær? fine dager altså.. Litt offtopic, men shit au.. Lå iallefall en flyter der. West Epsilon lå der iallefal når var der. Vi var bare i tørrdok i noen dager vi heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Tenke jeg måtte legge inn noen bilder her igjen, lenge siden jeg har gjort det nå. Så da kommer det bilder av bilen med 17" vinterfelger. Ikke akkurat noen skjønnheter av noen felger, men bedre enn stål Desverre så er bildene tatt med mobil kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 virkelig en flott bil du har der! er ikke de verste felgene jeg har sett akkurat, også er det jo "bare" vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 virkelig en flott bil du har der! er ikke de verste felgene jeg har sett akkurat, også er det jo "bare" vinterfelger.. Takk så mye for det Er ikke akkurat så fornøyd med de felgene jeg.. har vell noe med at jeg kjører 20" på sommeren Tenkte å kjøpe dekk til 18" felgene som fulgte bilen, men brukt nok penger på nytt hus i høst.. pluss at vi venter barn i mars så må nesten spare litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hehe, ikke typiske e9x felger det der, men godt nok til vinterbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Hehe, ikke typiske e9x felger det der, men godt nok til vinterbruk. Det kan jeg tenke meg at det er ja.. Grei til vinterfelger ja.. bedre enn stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hva synes folket om disse leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Drit i finanskrisen, Bare bestill!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå