JE Motorsport Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Mulig noen har hørt/sett denne før, men dette er den SYKESTE lyden jeg har hørt i en E60 M5 i alle fall Skru opp lyden på PC`n å nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Feeeet lyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 råååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Gromt! Du er på jobb i morgen Joar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Håhå, for et beist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 sett den mange ganger før gitt.. tror ikke du hadde kommet så langt med den eksosen her til lands.. 110-120 db eller hva den har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Hvem skulle stoppa deg i den doningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Lurer på hvordan lyden er når han kjører og ikke bare ruser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Helt råå lyd ja! Drive by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Har sett den på youtube mange ganger og dette er absolutt verst Lurer på hvor lenge nabolaget hadde godtatt noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 syyyk lyd, hadde vært noe å hatt den i e30en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 syyyk lyd, hadde vært noe å hatt den i e30en min Slik har jeg vane for å tenke hver gang jeg hører er rå motor .. tror det er en sjukdom de fleste E30 entusiaster har. Det første jeg tenkte da jeg hørte den nye S65n var at denne ville bli spinnvill i E30n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå