Azeton Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Hehe, jeg kommer nok en tur jeg også. men da med en grønn saab. siden jeg har lånt bort BMWen min til eks svigerfar
badsha Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 jeg kommer! men ikke med senka bil:( måtte sette på orignal dempere pga skade på bilstein demperen:(
Saltkjelen Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Saltkjelen: Et par timer fra båten kan du vel unnvære synes jeg Er for kaldt å dra på fjorden nå uansett Joda, det største problemet mitt er at den skal ut uke 17, så utslipp og alt er bestilt. Tiden begynner derfor å renne ifra meg. Jeg får se hvordan været er. Jeg får uansett ikke gjort noe om det er kaldt og regner, så da tar jeg heller turen til IKEA. Jeg går vel også utifra at det blir flere treff å få med seg iløpet av våren om det skjærer seg for min del..
Dr_S Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Hehe, jeg kommer nok en tur jeg også. men da med en grønn saab. siden jeg har lånt bort BMWen min til eks svigerfar Det var da en usedvanlig dårlig deal
Mexos Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Jeg går vel også utifra at det blir flere treff å få med seg iløpet av våren om det skjærer seg for min del.. Ja vi får satse på det De andre byene i Norge er jo så godt igang med dette
Sir Hofstad Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Får ønske dere lykke til og håpe dere etter hvert får til faste treff med mange folk, Var bare 2 stykker vi som møttes til det som jeg tro var det første bimmers-treffet, og nå etter et halvt år er vi 30. Uansett er dette blant de beste måtene å få bekjentskaper og venner med felles interesse.
larserso Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Dette må vi prøve å få tid til så sant bilen er klar:) Bra tiltak!
Schnellfahren Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Håper det blir bra oppmøte på denne samlingen da Spread the word folkens!
Azeton Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Er litt spent på det jeg også.. jeg kommer så lenge jeg er våken Noen som tar med litt kaffe på thermos?
Mexos Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Er litt spent på det jeg også.. jeg kommer så lenge jeg er våken Noen som tar med litt kaffe på thermos? Du kan få låne statoil koppen min Jeg har faktisk ikke kaffetrakter
Azeton Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Nei, altså.. jeg har vel 2 thermoser jeg kant ta med meg. å jeg bruker 5min til å kjøre til IKEA. det er inkuldert reiser seg fra stolen kle på seg osv Du har da thermos? fyll opp koppen din noen ganger på statoil da
Azeton Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Thermos har jeg Foresten, du tar med dama di? så jeg har noe bra maskineri jeg kan studere formene/kreftene på?
Sir Hofstad Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Thermos har jeg Foresten, du tar med dama di? så jeg har noe bra maskineri jeg kan studere formene/kreftene på? Tenkte håndbak eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå