Torek Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Når blir neste treff igjen her da?Har klart og gå glipp av de 2 første, så får håpe det blir en mulighet på det tredje Da håper jeg at jeg kanskje kan stille også
anders87 Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Trådstarter og pådragsgiveren til denne tråden har vel flyttet tilbake til Trondheim.. Men er jo ikke verre for oss andre her og fastsette en dato, eller lage en ny tråd sånn at man kan oppdatere tittelen på tråden med dato, møteplass og klokkeslett for og få litt system på det
Mexos Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Bare å varsle meg dersom jeg skal endre tittelen
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hva med og få til et treff nå før alle setter på vinter skoa?
Mexos Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Ja synes noen må ta initiativ til noe her da jeg har flyttet og ikke får til å arrangere disse treffene på østlandet lenger.
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hadde vært bra og fått sett hvilke biler som faktisk ruller rundt inni byen her iallefall har da iallefall sett et par rundt i byen ; ) nå vet ikke jeg hvor det er best og stå men ser storo er nevnt før. men dette er jo et eneste bygge området nå så da tenker jeg litt på plassen ved økern senteret eller noe?
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Som nevnt tidligere er jo IKEA furuset en glimrende plass og ligger sentralt plassert i forhold til f.eks Lillestrøm, Stovner, Oslo osv. Men på en annen side er jo en plass som IKEA litt kjedelig.. Et litt mer "kulturelt" sted hadde jo med en gang vært mye mer interessant. Har da tanker som Holmenkollen, Bygdøy o.l i hodet..
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 holmenkollen hørtes bra ut. leenge siden jeg har vært oppå der men er vel nogen stor parkeringsplass der?er ikke så kjent i oslo enda men vis noen finner sted og tid er jeg med jeg selv om bilen min er langt ifra fin om dagen så stiller jeg opp og ser på andres;)
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 BMW CCN har jo i mange år hatt sine treff i Holmenkollen, da fortrinnsvis Frognerseteren og Tryvann. 2 store parkeringsplasser med masse plass, MEN stedene er svært utsatt for vær og vind. I disse sene høst tider kan det være at det snør/sludder i Holmenkollen mens det regner i Oslo Sentrum.. Vårmønstringen i April/Mai for 2 år siden var jo et eneste stort snøkaos.. brr..
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hørtes ikke noe kos ut spes ikke for meg som ikke har vinterdekk til bilen er det ikke noe på fornebu da?
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 kan vel alltids parkere midt på karljohan:)
Stonescream Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Et ukoschli alternativ er jo utafor Valhall, oppe ved Sognsvann er der mye parkeringsplass, men lite annet å se på en folk som går på tur. Er vel ikke en eneste kiosk der heller. Vanskelig å finne store åpne plasser i Oslogryta
dutten Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 er opp til alle dere andre til og bestemme sted ;p er ikke kjent inne i oslo i det hele tatt men er klar for møte så fort som mulig
dutten Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 dytte denne lenger opp på lista så folk ser den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå