Mexos Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Thermos har jeg Foresten, du tar med dama di? så jeg har noe bra maskineri jeg kan studere formene/kreftene på? Tar med samboeren min ja, men hun er med for å se på bilene, ikke for å bli siklet på av deg
Mexos Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Desire.. it makes me out of control Jeg finner det du skriver noe upassende
Sir Hofstad Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 SVÆRT langt utenfor linjen på det som ville passet i en treff tråd.... Hva skjer Azeton?
Azeton Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 SVÆRT langt utenfor linjen på det som ville passet i en treff tråd....Hva skjer Azeton? Pulverkaffe, er det godt nok for dere? fikser 2 thermoser. Beklager..! har bare en indre uro i meg idag
Sir Hofstad Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Trenger ikke spise en hel container fordi. Kom deg på treff og sikle over biler
Mexos Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 SVÆRT langt utenfor linjen på det som ville passet i en treff tråd....Hva skjer Azeton? Pulverkaffe, er det godt nok for dere? fikser 2 thermoser. Beklager..! har bare en indre uro i meg idag No stress Foreløpig meldt 6 grader og regn på søndag. det negative er da at vi blir våt. Det positive er vel at Båtpusseren vår dukker opp?
Azeton Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Det er mye man kan utrette med de riktig klærne og noen umbrellas
Saltkjelen Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Det positive er vel at Båtpusseren vår dukker opp? Skal ikke se bortifra at jeg tar en tur da. Er ikke så veldig gira på å fjerne bunnstoff i regnvær, men det må gjøres. Nå skal båten ut enda tidligere enn det som var bestilt og planlagt, så jeg begynner virkelig å få problemer.. Må derfor se det an etter det, noe jeg håper er fullt forståelig..
Sir Hofstad Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Som et tips til dere i treff-trådene kan jeg nevne at hvis man er usikker på om man kan møte, er det ike nødvendig å nevne det, Fordi andre leser det slik at andre ikke kommer, og ikke gidder møte selv.
Mexos Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Det positive er vel at Båtpusseren vår dukker opp? Skal ikke se bortifra at jeg tar en tur da. Er ikke så veldig gira på å fjerne bunnstoff i regnvær, men det må gjøres. Nå skal båten ut enda tidligere enn det som var bestilt og planlagt, så jeg begynner virkelig å få problemer.. Må derfor se det an etter det, noe jeg håper er fullt forståelig.. Det er selvsagt fullt forståelig
thorris Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Alf lie sa at han håpet på at det ble mye børning og herjing så han fikk litt arbeid fremover.. han holder jo til rett i nærheten
Mexos Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Er meldt oppholds så langt ihvertfall Satser på tørre veier og ren bil
Glenno Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Litt ukjent i Oslo men vet hvor Gsbildeler ligger. Er det forbi der der? Hvordan kjører jeg greiest til Ikea, eventuelt om jeg får mulighet til ta turen?
Mexos Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Litt ukjent i Oslo men vet hvor Gsbildeler ligger. Er det forbi der der? Hvordan kjører jeg greiest til Ikea, eventuelt om jeg får mulighet til ta turen? Mener du bare følger E6 mot Trondheim, så skal du spotte Ikea på venstresiden etter bomringen ut fra Oslo. Her har du kjørerute http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapI ... c_Z001XQMN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå