ab@bygg.no Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Heisann Er det noen som vet hvor man kan få ettermontert en M-pakke (styling) til en E60/61? Evt noen som også vet hvor mye dette cirka koster ferdig lakket og montert? arve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 www.koed.dk har den beste prisen på pakka. Lakk og montering vil variere en hel del.. men mange lakker jo svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 www.ebay.com www.ebay.de Følg linkene! http://search.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI ... %26ps%3D15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 på Ebay, ca. 2200 USD ferdig lakket pluss frakt.ca. 11.000 nok. det er ikke så galt. Får vel moms på det i norge og, hva det koster hos BMW eller koed vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Sist jeg snakket med Schmiedmann skulle de ha 19500kr for M-pakke (fangere og skjørt) ferdig lakkert og montert.. Da må man selvfølgelig sette av en dag og reise til Skien å få montert gromdelene.. Jeg vet ikke hvordan prisen er nå eller om den i det hele tatt er forandret.. Btw, Fredrik. Er det mulig å få M-pakken lakkert hos dere? Eventuelt, til hvilken pris? Det går vel ikke an å få montert den hos dere nå ettersom verkstedet har lagt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Sist jeg snakket med Schmiedmann skulle de ha 19500kr for M-pakke (fangere og skjørt) ferdig lakkert og montert.. Da må man selvfølgelig sette av en dag og reise til Skien å få montert gromdelene.. Jeg vet ikke hvordan prisen er nå eller om den i det hele tatt er forandret..Btw, Fredrik. Er det mulig å få M-pakken lakkert hos dere? Eventuelt, til hvilken pris? Det går vel ikke an å få montert den hos dere nå ettersom verkstedet har lagt ned? Kan jo bestilles lakkert fra BMW, men det er dyrere enn å få det gjort selv. Pluss at leveringstiden kan være litt grusom Montering her blir det verre med nå ja, dessverre. Ulakkert koster 7849 DKK + mva. Lakkert fra BMW, ca det dobbelte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ab@bygg.no Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Takker for mange gode tips. Er det forresten noen som kunne tenke seg å kjøpe, eller som som kjnner noen som skal ha, en 530 Dat 2003/2004 modell med full M-pakke og mye utstyr. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=756590#756590 Mvh arve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Flott bil du skal selge Arve! Kommer ikke på noen på stående fot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå