///Mysild Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 hmmm... burde perlet litt mer til å være nypolert hehe...
marararius Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Har vel gjort en dårlig jobb da Bare komme å gjøre om igjen!
Nøstbakken Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Ka produter brukte du til poleinga, Blei blank og fin. Herlige bil du har . Den blå fargen er rå.
sladjan Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 hmmm... burde perlet litt mer til å være nypolert hehe... Så pirkete du er med andre sine biler da Mysild..... Flott farge og flott bil Marius, som sagt før
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 På tide med nytt ratt. Ble veldig bra Bilen ser som vanlig veldig bra ut
///Mysild Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 hmmm... burde perlet litt mer til å være nypolert hehe... Så pirkete du er med andre sine biler da Mysild..... Flott farge og flott bil Marius, som sagt før hehe... ^^ viktig det... må jo rettlede han litt... du skulle bare visst hvor mange tlfer jeg har fått fra han ^^ hehe ja marius, somsagt, bare å komme
marararius Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Hehe, er sant det, du har fått noen telefoner ja! Men nå har jeg fulgt opp, og besøkt deg på jobb også.. Hadde vært moro å tatt ett pussetreff med deg også Sondre Sett bilen din med vinterfelger I går fikk jeg foresten byttet dynamo, og vi fikk snø her, så da fikk bilen prøvd seg litt Veldig fornøyd med vinterdekkene sålangt hvertfall
-Roger- Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 I går fikk jeg foresten byttet dynamo, og vi fikk snø her, så da fikk bilen prøvd seg litt Veldig fornøyd med vinterdekkene sålangt hvertfall Jeg er faktisk i bamble også denne helgen, så fikk prøvd bilen min på vinterføre i går her også. Dæven så jeg savner bakhjulstrekk når snøen ligger seg Spesielt da jeg såg en grå 4dørs e30 med prøvskilt som kjørte schlalåm ut fra en bensinstasjon... Er det en fra bimmers forresten?
sladjan Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Heldige dere er da, her på vestlandet har vi bare masse regn hehe
marararius Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Hmm, er ikke sikker på hvem E30 det var, men så masse biler ute i går jeg ikke kjente igjen.. Dukker opp sammen med snøen! Jo, bilen ble vinterlagret i fjor, da den var nylakkert og stod uten vinterdekk.. Hadde da en gammel volvo som jeg fikk billigere enn dekka ville kostet til BMWen, så da valgte jeg det, men etter en vinter i volvo fant jeg ut at det skjer ikke igjen!
-Roger- Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Hmm, er ikke sikker på hvem E30 det var, men så masse biler ute i går jeg ikke kjente igjen.. Dukker opp sammen med snøen! Så forresten på de siste bildene av bilen din at de er tatt på samme bensinstasjon som der jeg såg e30'n.. God vaskemaskin de hadde der
marararius Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Tatt på Lasses ja Som regel der vi samles... Hehe. Ja, er helt ny den vaskemaskina der.. De er jo så fornøyde med den atte Hehe.. Tar bare børsteløs vask med underspyling jeg.. Funker bra det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå