-Roger- Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Svogeren min jobber der, så jeg fikk full pakke og dobbel polering eller hva han kalte det for 40 kr i går Men jeg hører forresten at det skal være en go cart bane i nærheten her.. Er det bra greier? Åpent i dag?
marararius Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Jøss, det er jo bra Ja, er Go-kart bane på Geiteryggen i Skien, om du vet hvor det er? 20 minutters kjøring fra Bamble ca. Vært der ett par ganger å kjørt, syntes det er artig jeg hvertfall.. Det er stengt for vinteren nå mener jeg..
-Roger- Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Da er det vel stengt da.. . Men det er ikke langt herfra til Geiteryggen sier de. Jeg er ikke akkurat i Bamble. Voldsvegen tror jeg er gatenavnet hertil. (rett ved siden av Hells angels, eller en annen motorsykkelklubb) Nå snakkes det om at det blir Bowling på Downtown etter litt shopping i Skien. Ikke akkurat like gøy som Go cart men er nå et tidsfordriv likevel. Dere har hvertfall knallgøye veier å kjøre bmw på her Helt fra Seljord og hertil på nattestid var jo bare en fryd å kjøre
marararius Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Ja, oppover mot Seljord og videre oppover er helt konge veier å kjøre på! Er mye i Vinje, og digger veiene opp dit.. Spesielt å kjøre opp dit ganske sent på kveldstid Bowling er jo greit det også innimellom
marararius Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Skjedd litt, har vært i Sweeden å hentet meg nytt interiør og montert det, veldig fornøyd.. 100 ganger bedre å sitte i sports-stolene Har også kommet litt vinter, og det er gøy! Ett par kjappe bilder bare
carlhaakon Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Gjore seg med de stolene der ja. ble det ikke salg på deg?
///FredriK.S Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Kjøpte du setene privat, eller av et firma?
sladjan Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Dette ble veldig bra marius Leter etter interiør til min også, men er ikke lett å finne Hvordan var det å få ut baksete? Husker jeg prøvde å få av baksete en gang før i tid men klarte ikke det, sitter som faen....hehe
marararius Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Kjøpte setene privat Takk for det, er veldig fornøyd.. Setene sitter litt, men er bare å dra liksom, så kommer de.. Ta øverst på seteryggen og rykk til, og foran på puta, og løft
Lars89 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Skikkelig extreme makeover! Blitt heilt perfekt inni nå
marararius Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Har fått tak i orginale M3 sedan skjørt nå, blir nok byttet til våren! Skal også ha ny bakluke, vingen kommer nok ikke på igjen da.. Og jeg skal få tak i M3 bakfanger i løpet av vinteren
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Sykt pen bil du har Ble knallpent med det nye interiøret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå