Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svogeren min jobber der, så jeg fikk full pakke og dobbel polering eller hva han kalte det for 40 kr i går :)

Men jeg hører forresten at det skal være en go cart bane i nærheten her.. Er det bra greier? Åpent i dag?

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jøss, det er jo bra :-) Ja, er Go-kart bane på Geiteryggen i Skien, om du vet hvor det er? 20 minutters kjøring fra Bamble ca. Vært der ett par ganger å kjørt, syntes det er artig jeg hvertfall.. Det er stengt for vinteren nå mener jeg..

Skrevet

Da er det vel stengt da.. .

Men det er ikke langt herfra til Geiteryggen sier de. Jeg er ikke akkurat i Bamble. Voldsvegen tror jeg er gatenavnet hertil. (rett ved siden av Hells angels, eller en annen motorsykkelklubb)

Nå snakkes det om at det blir Bowling på Downtown etter litt shopping i Skien. Ikke akkurat like gøy som Go cart men er nå et tidsfordriv likevel.

Dere har hvertfall knallgøye veier å kjøre bmw på her :) Helt fra Seljord og hertil på nattestid var jo bare en fryd å kjøre :wink:

Skrevet

Ja, oppover mot Seljord og videre oppover er helt konge veier å kjøre på! Er mye i Vinje, og digger veiene opp dit.. Spesielt å kjøre opp dit ganske sent på kveldstid :D

Bowling er jo greit det også innimellom :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Skjedd litt, har vært i Sweeden å hentet meg nytt interiør og montert det, veldig fornøyd.. 100 ganger bedre å sitte i sports-stolene :-) Har også kommet litt vinter, og det er gøy! :-D

Ett par kjappe bilder bare

jpsfluqsw1aod2ck2gh1.jpg

hhlgmg5dte9ei972ffii.jpg

h6721a6dbgkij3a2gcy6.jpg

Skrevet

Dette ble veldig bra marius ;)

Leter etter interiør til min også, men er ikke lett å finne :P

Hvordan var det å få ut baksete? Husker jeg prøvde å få av baksete en gang før i tid men klarte ikke det, sitter som faen....hehe

Skrevet

Kjøpte setene privat :)

Takk for det, er veldig fornøyd.. Setene sitter litt, men er bare å dra liksom, så kommer de.. Ta øverst på seteryggen og rykk til, og foran på puta, og løft :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har fått tak i orginale M3 sedan skjørt nå, blir nok byttet til våren! :-)

Skal også ha ny bakluke, vingen kommer nok ikke på igjen da.. Og jeg skal få tak i M3 bakfanger i løpet av vinteren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...