Ron Jeremy Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ser ut til at ennå et nytt tilskudd kommer i 1 serien, X1 vil nok møtte tøff konkuranse i Tiguan og Rav4 bl.a, her er enkelte bilder som avslører litt, LED baklys bl.a. Den er ventet å komme i 2010. Det har sirkulert bilder av bilder man tidligre trodde var X3, som også ligger i dette fora, men det var altså X1, som enkelte nevnte.
Ron Jeremy Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Flere bilder. Ser høyden på X1 her, og den blir ikke utpreget høy.
Saltkjelen Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ser jo ikke akkurat direkte lovende ut... Denne kommentaren støtter jeg fullt ut. Selv om jeg liker både X3, X5 og tildels X6 har jeg ikke noe tro på en X1. Markedet må da være mer enn nok mettet med alle disse X' modellene. Hvilken kundegruppe skal egentlig X1 sikte til? X3 er jo allerede en liten bil.. Det måtte da heller vært mye bedre å levere hele 1 serie programmet med en xDrive modell..
rolfi Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ser jo ikke akkurat direkte lovende ut... Denne kommentaren støtter jeg fullt ut. Selv om jeg liker både X3, X5 og tildels X6 har jeg ikke noe tro på en X1. Markedet må da være mer enn nok mettet med alle disse X' modellene. Hvilken kundegruppe skal egentlig X1 sikte til? X3 er jo allerede en liten bil.. Det måtte da heller vært mye bedre å levere hele 1 serie programmet med en xDrive modell.. Menge syns jo X3 er for dyr. Så kanskje X1 blir X-bilen for de kjipe og grådige?
Ron Jeremy Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Ser jo ikke akkurat direkte lovende ut... Denne kommentaren støtter jeg fullt ut. Selv om jeg liker både X3, X5 og tildels X6 har jeg ikke noe tro på en X1. Markedet må da være mer enn nok mettet med alle disse X' modellene. Hvilken kundegruppe skal egentlig X1 sikte til? X3 er jo allerede en liten bil.. Det måtte da heller vært mye bedre å levere hele 1 serie programmet med en xDrive modell.. Jeg sitter med et helt annet inntrykk. Dagens X3 vil bli større, noe som vil gjøre det mulig og ganske så naturlig med en X1 model. X1 konkurerer jo direkte med Rav4, Tiguan og andre små SUV'er, som selger bare bedre og bedre i disse dager. E70 er vel den bilen som selger tredje best av alle BMW sine modeller om dagen, X3 har også gjort det svært skarpt, så at BMW ønsker å få en X1 på markedet er mer enn forståelig. Selvsagt blir den ikke som på bildene, som regel blir BMW sine biler meget pene, er overbevisst om at denne også blir spennende, og ikke minst tilgjengelig for en større del av befolkningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå