Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sliter litt med å finne sider der de selger m-tech, m3 fangere, sideskjørt osv.

Skulle gjerne kjøpt en komplett pakke med frontfanger, sideskjørt og bakfanger klar for pdc. Så de selger en pakke hos schmiedmann til nesten 14k. Synes det var litt stiv pris eller?

Så hvis noen har noen sider de vil dele med meg hvor de vet at de selger det jeg er ute etter til en grei pris hadde det vært strålende. Eller viss noen har noe brukt de vil kvitte seg med ?

Skrevet

hvilken front burde jeg kjøpe viss jeg kun skal ha front? m3, eller m-tech? eller må jeg ha hele pakken for at det ikke skal se snålt ut?

Skrevet

Eg har berre M-tech II front på min E46 og syns det ser heilt ok ut! :)

Ang. M3 eller M-tech: Kjøp det DU har lyst på og drit i kva alle andre syns! :D

Skrevet

bygger en m3 fanger lenger ned enn den originale fangeren jeg har nåå? vurdere å kjøpe en m3 fanger fra st-import.no som skal ha 100% passform.

Skrevet
bygger en m3 fanger lenger ned enn den originale fangeren jeg har nåå? vurdere å kjøpe en m3 fanger fra st-import.no som skal ha 100% passform.

Har sett den fangeren IRL, ser meget bra ut ;)

Skrevet

M3 replica-fangeren min bygger mindre ned enn den orignale M-tech II-fangeren. Hvordan der er mot en vanlig fanger vet jeg ikke, men tror ikke det er rare forskjellen.

Skrevet

Ok. Så hvis jeg kun skal kjøpe frontfanger bør jeg gå for m3? ellers blir det vel full m-tech :)

Noen som kunne sjekket hvor mye m-tech frontfanger, sideskjørt og bakfanger klar for pdc koster på koed.dk + frakt til norge ! Er noe gale med internettet her... kommer inn til der jeg velger m-tech... så kommer det ingenting mer opp. irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...