Hefner Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Det må vel lønne seg og handle deler fra Statene nå som $$$ står så lavt i kurs?? men er det safe?? selfølgelig mange luringer som forsøker og lure deg på f.eks ebay?? for må vel betale med visa eller andre kort?? aldrig handlet derfra enda jeg... noen som har erfaringer rundt dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Jeg har handlet en del fra ebay med kun positive erfaringer. Bare pass på å kjøpe fra en selger som har mange positive karakterer så bør det ikke være no problemer. Frakten går fort også. Baklyktene mine brukte 3 dager fra USA til de lå på postkontoret i trondheim! Man betaler ofte med en løsning som heter paypal. Det er kort fortalt et selskap som trekker pengene fra din konto, og overfører de til selger. På den måten har man et trygt mellomledd som tar seg av pengetransasjonen og minsker risikoen for å bli svindlet. Samme gjelder Bidpay, som er et ganske likt system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ebay er helt trygt med systemet Paypal. Handlet der to ganger, ingen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Handlet mye fra ebay. Trygt og greit... Kan være uheldig slik at det tar litt lang tid, men varene har alltid kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tenkte på det samme her en dag, så derfor tok jeg turen inn på ebay å handlet meg fjernstyrt sentrallås til en rimelig penge. Kjøpte av selger med 99,7% positive salg av 4500 eller noe. Betalte med paypal. Pakka er sendt og ligger nå inne på tollklareringen i norge. Så min første handel på ebay ser ut til å gå rette veien i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå