A1eks Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Lekkert prosjekt, følger spent med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 ser bra ut ,har gjort akkurat det samme som deg nå med bakstillingen min.kan si det sån at du sier noen stygge ord når du tar ut di foringene selv om du brenner de ut for de sitter J****** godt.å ta av stikkakslingen ga jeg opp for de sitter helt sinnsykt fast.Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 ser bra ut ,har gjort akkurat det samme som deg nå med bakstillingen min.kan si det sån at du sier noen stygge ord når du tar ut di foringene selv om du brenner de ut for de sitter J****** godt.å ta av stikkakslingen ga jeg opp for de sitter helt sinnsykt fast.Lykke til videre For å si det sånn, foringer og stikkaksling kan noen andre få ta seg av. For jeg har ikke verktøy til det aka presse. Og ikke tålmodighet heller. Akkurat sånn arbeid HATER jeg Noen som veit hvilke mods som må gjøres for å bytte motor til 6er btw ? Blir vel tull med vekta hvis man skal godkjenne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Har sagt det før og sier det igjen, meget flott bil Halvor! Kunne ikke være mer enig enn det du gjør med bilen din, fikse og ordne så det blir strøkent uten å bli jalla. Meget lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Takk takk Da kan jeg jo alltids slenge ut noen flere bilder her da. Med noe av det jeg har gjort den siste tia Pussa diff Satt inn diffen med owatrol Klar til maling I midten har vi blandinga. Arcanol med litt owatrol i. Etter ett strøk Så litt understellsbehandling. Den begynner å bli relativt bra under nå, men nå skal det jo litt til før jeg blir fornøyd, så jeg vurderer med tia og ribbe den helt under med bensintank, bremserør og det som er, og pusse den helt rein under og male den med hammerlakk. Men det blir ikke i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinor Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Heisann, ny her på bimmers, men har lest gjennom prosjektet ditt nå. Utrolig bra jobb, flytt styling. Artig å se at du setter pris på detaljer Planer om 318is selv. Tror jeg snakker for meg selv og alle andre som skal ha et 318is E36 prosjekt, det her kan brukes som mal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Vasking av eksosanlegg Ferdig polert med autosol Powerflex foringer og bremseskjold Nye "USA-look" blinklys Kombinert med AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 jeg gadd ikke lese hele tråden,men forstår det slik at du har montert amerikanske markeringslys,slik at blinklyspærene lyser hele tiden? jeg tok med meg min amerikanske E46 hjem da jeg flyttet hjem fra USA,men fikk pålegg fra biltilsynet om å fjerne de markeringslysene,for i følge veitrafikkloven kan kun biler briere enn 180 cm ha de. men ser jo kult ut når jeg kjører park/grøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 jeg gadd ikke lese hele tråden,men forstår det slik at du har montert amerikanske markeringslys,slik at blinklyspærene lyser hele tiden?jeg tok med meg min amerikanske E46 hjem da jeg flyttet hjem fra USA,men fikk pålegg fra biltilsynet om å fjerne de markeringslysene,for i følge veitrafikkloven kan kun biler briere enn 180 cm ha de. men ser jo kult ut når jeg kjører park/grøft Fulgte med TUV papirer MHW lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ikke pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Må nok si meg enig med Haug her, jeg syns dette er fint på en del Volvo og noe sånt, men er litt skeptisk på BMW`en egentlig :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Smak og behag Tenkte jeg skulle prøve noe som ikke alle andre har, har kun sett det på en e36 touring en gang, og syns det så fint ut Kan for øvrig legge til at bildene lyver endel. Penere IRL da de matcher fargen på AE relativt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Syns det ble bra jeg. Godt noen tør å prøve noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 i de fleste tilfeller: not my cup of tea men dette kan kanskje bli helt ok forventer bedre bilder av det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Her har vi jo f.eks en med samme opplegg. Forskjellen blir vel at han ikke har AE + at han har gule blinklys. Men ja, vi får se åssen det blir når jeg får den ned på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå