Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

o82atxayd06qrm5e9mh5.jpg

Stabstag montering (det brune er kopperpasta slik at foringene ikke skal knirke :P)

od8wmme0hzkmro8ctz2p.jpg

Montering av bakstilling

jtaq51omcrhhygj0wm91.jpg

....

e96jrxdcpwh2g7ztnoth.jpg

Her får vi det oppunder kjerra :)

fo7vwzuinqhs5nbdpaqy.jpg

KW v2, nye bremseskjold etc etc (hvis det er noen som skal klage på at jeg ikke har på "støvskjoldene" på støtdemperen, så har jeg de liggende, men veit ikke om jeg gidder å ha de på.

gik27u1pv195vkd2wczv.jpg

K-sport camberjustering

skjtfx0r798ha1x88m50.jpg

Misforsto hva som var høyest og lavest på justeringa, så når jeg fikk den ned på bakken igjen så sto den på laveste bak :P

lm667yghl19n9rjj96pb.jpg

Fikk ikke ut jekken engang

l9m0hsm2s2gvu0k6q6dp.jpg

Første turen utafor garasjen (den er lavere nu) :P

86n6lrthayvgx65ktj6t.jpg

Gamle baklykter (solgt til Carlhaakon)

txg31k3g23zcnr5oudxo.jpg

Ratlook

9df9ci8e1n9jidxqog3g.jpg

Ratlook 2

195frdijbz9lfcgu3cib.jpg

Ratlook 3

45wyuyozj32iwyo9zqpc.jpg

Ny baklykt :)

1caczvzp5yfu1rxxoepb.jpg

Nye lykter

6dxflys66f3nmmj61azt.jpg

Endelig ute igjen på veien :D

83wfok7d5r5fh7xmkxnx.jpg

m2xwwrf3yd57859s7sh6.jpg

Vasking

xgm6g56odo0qaxp21yvc.jpg

Felgkant :)

8y675rt9odfchtp6suzo.jpg

fvdvivcfk0sadi8h7cxi.jpg

oxu92hsv17c56yiaqu3l.jpg

Litt bilpleie

9f3srmzmy3lb1lcm2tbx.jpg

Og litt polering :)

9r7p8xpmpu67ejuvpidx.jpg

Og litt show-off =P

zfacdb9mh6piuye0b06v.jpg

wb6tynv0hidzasrh7prv.jpg

Justering av høyde bak og camber (justerte den litt opp + retta opp hjulene pga den skræva no verre :])

u8s2bmjittz8pczf037z.jpg

Med contour hjul

x2pw7smabb3rqomeeifi.jpg

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en bil! Har sett igjennom hele tråden din, blir imponert! Perfekt farge, perfekte felger, perfekt stil! Clean og ryddig. :D Du har vel ikke tilfeldigvis solgt de M3 felga (Mangeika) Husker ikke hva de het, men drømmer om sånne, du skal vel ikke tilfeldigvis selge de felga der du skreiv : Første turen utafor garasjen (den er lavere nu) :)

Må bare spørre, trenger nye felger nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk.

Eneste jeg kan sette fingern på nå er vel motoren faktisk :P

Men ja, nei de felga har jeg akk kjøpt. Er BBS LM replica felger. Så de skal nok beholdes ;) Men send meg en PM hvis du er interessert i info om hvor jeg kjøpte, hva de kosta etc da vett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 og 9,5 ja. Stemmer det. Har triksa og herja litt de siste dagene. Det subba litt i den ene hjulbuen foran hvis jeg svingte og f.eks kjørte ned en bakke hvis jeg fikk "svikt" i støtdemperen hvis jeg kan kalle det for det :P Akkurat der det flater ut i en nedoverbakke. Eller der det heller utfor en. Men back to the point, jeg trodde jeg måtte bruke 5mm spacer for at det ikke skulle gå i konflikt med støtdemperne foran, men idag fant jeg ut at jeg kunne bruke 3mm, så gjorde det og skrudde den opp 2runder (syns den ble litt for lav sånn den var) I tillegg har jeg vært på 4-hjuls kontroll og montert xenon i kjørelysene. Også har jeg fått shortshift :P Har et blinklys som krangler litt (pga fuktighet) så må prøve å få det tett, evt bytte tilbake til de originale som var uten park som var helt tette :P så ja. Laptopen min er på rep så får ikke over noen bilder nu. Har lagt inn bud på et eos 350d kamera og, så blir nok av bilder etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...