Halvor89 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Stabstag montering (det brune er kopperpasta slik at foringene ikke skal knirke ) Montering av bakstilling .... Her får vi det oppunder kjerra KW v2, nye bremseskjold etc etc (hvis det er noen som skal klage på at jeg ikke har på "støvskjoldene" på støtdemperen, så har jeg de liggende, men veit ikke om jeg gidder å ha de på. K-sport camberjustering Misforsto hva som var høyest og lavest på justeringa, så når jeg fikk den ned på bakken igjen så sto den på laveste bak Fikk ikke ut jekken engang Første turen utafor garasjen (den er lavere nu) Gamle baklykter (solgt til Carlhaakon) Ratlook Ratlook 2 Ratlook 3 Ny baklykt Nye lykter Endelig ute igjen på veien Vasking Felgkant Litt bilpleie Og litt polering Og litt show-off =P Justering av høyde bak og camber (justerte den litt opp + retta opp hjulene pga den skræva no verre :]) Med contour hjul =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Fy faen for en bil! Har sett igjennom hele tråden din, blir imponert! Perfekt farge, perfekte felger, perfekt stil! Clean og ryddig. Du har vel ikke tilfeldigvis solgt de M3 felga (Mangeika) Husker ikke hva de het, men drømmer om sånne, du skal vel ikke tilfeldigvis selge de felga der du skreiv : Første turen utafor garasjen (den er lavere nu) Må bare spørre, trenger nye felger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hehe, takk. Eneste jeg kan sette fingern på nå er vel motoren faktisk Men ja, nei de felga har jeg akk kjøpt. Er BBS LM replica felger. Så de skal nok beholdes Men send meg en PM hvis du er interessert i info om hvor jeg kjøpte, hva de kosta etc da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Nydlig bil. Helt rå. Er det bbs lm du har på bilen din. Kunne godt tenkt meg å kjøpt noken slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 kan vel legge til at bilen er like strøken som på bildene. kansje enda mer strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Må bare få gang på en skikkelig photoshoot nå, så blir det saker Ser bra ut hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 blir det i dag Ad|oS, jeg og halvor tenkte vi skulle ta det med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ser sinnsykt bra ut! Hjulene passer veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ble bra det her, Må ta en photoshot og få opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Nydelig bil og artig tråd å lese igjennom Håper jeg kjører forbi deg på E6 en dag så jeg får sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Vilken dim er felgene din ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Er ganske sikker på at det var 8.5 og 9.5 han nevnte tidligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Oppskrift på E36 detta ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 8,5 og 9,5 ja. Stemmer det. Har triksa og herja litt de siste dagene. Det subba litt i den ene hjulbuen foran hvis jeg svingte og f.eks kjørte ned en bakke hvis jeg fikk "svikt" i støtdemperen hvis jeg kan kalle det for det Akkurat der det flater ut i en nedoverbakke. Eller der det heller utfor en. Men back to the point, jeg trodde jeg måtte bruke 5mm spacer for at det ikke skulle gå i konflikt med støtdemperne foran, men idag fant jeg ut at jeg kunne bruke 3mm, så gjorde det og skrudde den opp 2runder (syns den ble litt for lav sånn den var) I tillegg har jeg vært på 4-hjuls kontroll og montert xenon i kjørelysene. Også har jeg fått shortshift Har et blinklys som krangler litt (pga fuktighet) så må prøve å få det tett, evt bytte tilbake til de originale som var uten park som var helt tette så ja. Laptopen min er på rep så får ikke over noen bilder nu. Har lagt inn bud på et eos 350d kamera og, så blir nok av bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå