Papperboy Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Har fått tak i noen nye felger. Fikk gummi på de idag, så det måtte jo selvfølglig testes. Takk til Carlhaakon for bildeeer Og tilslutt en fornøyd eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 har akkurat lest hele tråden din,digger bilen din akkurat sånn en e36 skal se ut å de nye felgene rigga bilen drit bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Satan! NÅ ble plutselig denne helt rå!! GODT VALG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Rå E36 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 SAAATAN Det ble tøft!!! Angrer nesten litt på at jeg solgte de nå! Håper du ble fornøyd, og at det lille hakket ikke syntes så godt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Kjempeflott bil, og rått med BBS hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 DETTE var det råeste E36 bildet jeg har sett her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36power Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Åhh! Enig med Superbeetle Denne var RÅ og steike strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Perfekt stuck sånn en E36 skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Oh yes, perfection! Tror jammen eg også vil gå for gul film slik.. om bare Schmiedmann hadde klart å sende meg stikka til lyktene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Sykt kul bil. Har ikke sett tråden før, men etter jeg så denne på Valle Hovin, så fant jeg den her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Helt sjuk bil! Hvilke felger kjører du på ? De som står på bilen på bildene over her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Griserå E36 du har her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Oi, her har det skjedd litt ja Får si takk for positive kommentarer her folkens. Den står med LM hjulene nå, slik som på CCN treffet på Valle Hovin. RC hjulene passer egentlig ikke for de er 8,5 og ET15 og jeg har ikke valsa, så de testa jeg bare på for lookens skyld. Hadde tenkt å ta de med innover til Valle Hovin og legge om før jeg kjørte inn men droppa det Vant premie for "sinteste front" og holdt på å få peoples choice der inne så var jo litt artig det. Reiste innover uten NOEN som helst forventninger om at det skulle skje. Sikkert mange som reagerte på bulken i døra mi, men den blir fiksa den uka her. Venter kun på biloppretteren. For øvrig har jeg akkurat bytta plugger og luftfilter og kamsensor og fiksa lekkasje på A /C anlegg og fylt gass på dette. Står bare igjen noen småting nå, så kommer denne ut for salg, med LM felgene og muligens noen andre lykter. Har et nytt prosjekt på gang som står og venter i garasjen, så da må nesten denne gå, selvom jeg har lite lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå