Torek Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Hva er det nye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Prius med S50! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Cooper S med hybridmotor og BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Fargerik er den i vertfall den nye bilen Ble golf denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Meiner det er 215/35/-17 Og det er ikke plass til det, så må valses. Har du slike du og ? Meiner jeg har sett den gule e36en med slike Ja har slike selv:) kjører 205/40-17. Har brettet inn kanten bak så har plass:) 302 på 3'er er digg, "synd" med salget, og gratulerer med ny;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Meiner det er 215/35/-17 Og det er ikke plass til det, så må valses. Har du slike du og ? Meiner jeg har sett den gule e36en med slike Ja har slike selv:) kjører 205/40-17. Har brettet inn kanten bak så har plass:) 302 på 3'er er digg, "synd" med salget, og gratulerer med ny;) Nice Takk. Ble ikke Golf da, selvom Carlhaakon skulle ønske det Blir nok e36 igjen gitt, bare med mere engine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Meiner det er 215/35/-17 Og det er ikke plass til det, så må valses. Har du slike du og ? Meiner jeg har sett den gule e36en med slike Ja har slike selv:) kjører 205/40-17. Har brettet inn kanten bak så har plass:) 302 på 3'er er digg, "synd" med salget, og gratulerer med ny;) Nice Takk. Ble ikke Golf da, selvom Carlhaakon skulle ønske det Blir nok e36 igjen gitt, bare med mere engine 328 du har kjøpt deg nå halvor? Nå må både du og carlhaakon lage prosjektråd her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Tør ikke lage ny tråd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Tør ikke lage ny tråd jeg Hva da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 syyykt rå bil, halvor! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Lite mimrebilde her da: Savner bilen Kommer vel en ny tråd etterhvert på nye kjerra, men føler ikke at den er presentabel enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Har du et bilde med lysene PÅ? (tåkelys og parklys) Skal legge på gul lyktefilm på tåkelys og glass i langlys, og lurer på hvordan det blir seende ut når lysene er på Aldri sett bilde av det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Har du et bilde med lysene PÅ? (tåkelys og parklys)Skal legge på gul lyktefilm på tåkelys og glass i langlys, og lurer på hvordan det blir seende ut når lysene er på Aldri sett bilde av det før.. Må desverre skuffe deg der. Bilder med lysene på blir som regel fail i forhold til i virkeligheten anyways Det her er det nærmeste jeg kommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Å denne som var så pen,håper nye eier tar godt vare på denne.Gjort alt riktig her etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Takk for comments Fant faktisk igjen et bilde på tlf med både tåkelys og parklys på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå