Gå til innhold

Hvilken er penest\råest av E30 eller E60? :)  

93 stemmer

1. 1. Hvilken er penest\\råest av E30 eller E60? :)

• E30
      66
    • E60
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff dette er vansklig jeg har begge bilene og jeg mener dette er det beste bmw har!

og etter det er det e28 og e46.

men hvis jeg måtte velge hadde det blitt E60 den er noe av det råeste som er laget !

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vel.. Det får nå være opp til hver enkelt å bedømme.. Men å mene at dette er gubbebiler...? :?

Slenger meg på denne! De aller fleste biler kan se bra ut dersom man legger nok i det.

Selv føler jeg meg ikke som en gubbe selv om jeg kjører rundt i denne 8)

o5vjjb3pm7n3h5rp4fyx.jpg

CIMG0574.jpg

At de på generelt grunnlag regnes som gubbebiler skyldes vel aller helst at de, på grunn av de sinnsyke avgiftene og bilprisene vi har i Norge, enda er for dyre i innkjøp for de fleste ungdommer.

Men for all del; selv om jeg ikke kunne tenke meg å bytte E60'en bort mot en E30, så står en strøken E30 325i M-Tech II høyt på ønskelista mi :D

Skrevet

Stemmer e60 jeg. Ser ut som designerne har tenkt lenge på denne, uten at den ser ut som en helt ny (stygg) bil. Blir nesten forelska når jeg ser bildene her.

Selv om det skal sies at e30 har ett tidløst? design som selv idag i 2008 ser bra ut med litt modifikasjoner, senk, felger osv :)

Skrevet
Vel.. Det får nå være opp til hver enkelt å bedømme.. Men å mene at dette er gubbebiler...? :?

wgvcrmq6rgvonokvl0j2.jpg

tz4ucmo2vsqy9l93r0p1.jpg

1s8jv45ljhe6auntw7qh.jpg

Mye bedre bilder en jeg fant :) men holder forsatt en knapp på E30 :)

Skrevet

de som har e60? har dere noe forslag til senking på en e60 med 19 tomms felger? tenker på 35mm foran og bak, noe ellers som kan gjøres for å få en sort bmw 525ia til å se pen ut uten å koste på den en formue. er veldig fornøyd med min bmw e60 525ia.

Skrevet

Det er både mulig og umulig å sammenlikne disse bilene - alt etter hvordan en sammenlikner dem!! Hehe...Vi snakker gammel 3 serie kontra ny 5 serie..Komfort trenger vi vel ikke en gang snakke om hvem som er best! Men så er jo prisen også et hav i forskjell!

E60 gruser jo seff e30 på bensinforbruk og effekt i forhold til volum og forbruk osvosvosv...meen

e30 er råest fordi den ser rett og slett - RÅ - ut!! Synes e60 er knallrå biler, men en skikkelig gjennomført e30 med litt motor....er ÜÜÜBERRÅTT :D Og alle med litt greie vet at überrått er bedre enn knallrått :P:lol:

Skrevet
de som har e60? har dere noe forslag til senking på en e60 med 19 tomms felger? tenker på 35mm foran og bak, noe ellers som kan gjøres for å få en sort bmw 525ia til å se pen ut uten å koste på den en formue. er veldig fornøyd med min bmw e60 525ia.

Se litt rundt på trådene til de andre som har E60/61 så finner du mye snacks! "Billig" mods er ACS frontleppe, M5 bakspoiler, bytte grill, tone ruter, trunk lid finisher (eller hva f... det heter :) ), fine felger, og seff er senking et must hvis du ikke har noe sportsunderstell.

Synes forøvrig bildene Saltkjelen la ut har avsluttet hele debatten...

Skrevet

jepp, syns e60 er mye råere å finere og bedre enn e30 på alle måter jeg ja. har kåstet på senking 30/30 og m5 19 tomms felger nå.

Skrevet

Fant bilder av noen styla E30'er.... :lol: Skjønner ikke hva dere som synes de er tøffere, penere og sintere ser som ikke jeg ser.

dbs3doqar19nxs77wcnw.jpg

5vtbn24tp11iysnntu37.jpg

vsms3vock583aj4b2cpq.jpg

cgxowdnqs98ny5rzdqt2.jpg

wkvwhapkwutoinazaxui.jpg

Han her har iallfall prøvd å få bilen til å likne (på blant annet) en E60, for han var tydeligvis ikke fornøyd med det originale utseende på E30. Men det funka likksom ikke helt det heller.

ov6ktukomfbrabjqkcxh.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...