Gå til innhold

Bmw 730ia e38 95mod.

Motor
 Share

skal jeg kjøpe og montere 50mm senkefjærer? eller kler den nåværende senking?  

24 stemmer

1. 1. skal jeg kjøpe og montere 50mm senkefjærer? eller kler den nåværende senking?

• kjøpe lavere fjærer?
      6
    • la den være med schnitscer fjærene?
      18

Anbefalte innlegg

på tide å legge ut noen bilder av min bil også tenkte jeg;) håper på positiv respons.. felgene på bildene er bbs 9*20 med 25-35 dekk. ellers er bilen levert med schnitcher understell som er 35mm lavere enn orginalt. by4ch51uadjjdjq30lzv.jpg0ozapki31xq7xmaq1rni.jpgl3qahwtbcub9ye3iq5na.jpgbd96fr63tf8nedhx2wqr.jpge3awn4bihy8dgjytchox.jpg7ipiq9rp3ggnj3a4mwc5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor jo langt oppe til fjells i molde,og med kjøring opp og ned til byen med litt cruising med pådrag så ligger forbruket stødig på rundt utrolige 1.05 på mila.. hadde en e32 735 og den slukte jo i seg 1.4/1.5 på samme kjøringa.. for øvrig så går den hakket bedre enn den gamle gjorde også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven det er bra ja, 735 er jo sekser så virker jo som om de har utviklet effektiviteten over årene... 520en min bruker 1.05 på blandet bykjøring, og det synes jjeg er bra, med tanke på at jeg hadde en focus 1.6 som brukte omtrent det samme... har vel med å gjøre at jeg måtte gasse mer med focusen for å få ønsket effekt og lyd, med bmwen kan jeg bare slappe av og nyte musikken fra motoren samme hva slags turtall:) den lager koselyder på tomgang og snerrelyder med pågang, da faller liksom behovet for anlegg til 20 000 bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stod på parkeringsplassen på hydro(råneplassen) søndagen, stemmer ikke det? Stod å beundret bilen din, E38 har lenge vært en favoritt. Dama la spesielt godt merke til fargen.

Jeg mener du burde ha den slik som du har den nå, strøken bil og passer slik som du har senket den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer at jeg stod der ei stund ja;) måtte hive innpå noen slike natchos greier fra hydro!! ja hadde lenge gått å tenkt på å kjøpe lavere fjærer,da jeg er glad i mye senking, men må nesten revurdere etter alle som forteller at det er mere enn nok som det er! blir vel ikke så lenge før salg uansett så.. tror faktisk jeg la merke til dere,dere kjørte rett forbi hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...