Gå til innhold

bmw e60 525


bmwR_
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke noe link nei, kan gi med et par bilder her, men bilen er sort utvendig og sort skinn innvendig, med m5 19 tommere, navigasjon og automatgir og utvidet klima er noe av utstyret. bildene er noe uklare men.

tror disse bilene med dette utstyret ligger på 400.000+ men kan jo komme med et bud. bilen er helt totaltstrøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk også at bilder og god tekst selger. Jeg la ut en relativt utfyllende annonse av forrige bilen min (E60 520iA 2004) samt mange og gode bilder. Bilen ble solgt etter kun 2-3 dager. Annonsen lå på finn.no, noe som absolutt er anbefalt. Lykke til med salg av bilen. Beklager OT, men det er kun ment som gode tips.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en bmw e60 525ia, av utstyr er det utvidet klima, elektriske seter og ratt me memory, sort helskinn, multiratt, navigasjon. bilen har gått 69.000km, det er en 2004 modell. bilen har m5 felger 245/35-19. og er senket 30/30mm meget strøken bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E60 525iA 2004 MODELL KM-STAND 69.000 SELGES

-Utvidet klima

-El justèrbare seter

-Multifunksjonsratt m/ memory

-Sort helskinn

-Navigasjon

Bilen har M5-felger, dekkdim 245/35/19. Den er også senket 30/30.

86dgj7a1wi2erd3yz9nk.jpg

Bud ønskes!

Som Saltkjelen nevner, lønner det seg med en ryddig, oversiktlig og utfyllende annonse! Og det er absolutt anbefalt å legge bilen ut for salg på finn.no! ;)

Villle bare vise deg hvordan jeg selv ville gjort det! :D Så kan du bare fylle ut mer informasjon selv! Selv den minste detalj om utstyr tilbehør kan være utslagsgivende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...