JoCCe Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Sitter å leser hva andre bimmomane gjør å fikk nettopp ett innlegg til Fått lakka vogna idag
kukkhue Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 sitter å peller meg i nesa og ser litt rart på kona !
Fredrik Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Akkurat nå sitter jeg på terrassen her i Oslo i 24,8 varmegrader (helt utrolig) og nyter et glass med Schuster Grüner Veltliner 2007 (en meget god hvitvin fra Østerrike), mens jeg skriver div. innlegg her inne... Propel: ... å plukke seg i nesen er vel ikke det mest sjarmerende du gjør foran din kone... eller ?...
kukkhue Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 må man så må man. se på det som åpent luft filter.
Fredrik Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 må man så må man. se på det som åpent luft filter. Hmmm... husk at din kone er en kvinne... og at det er det beste for dere begge hvis hun liker det hun ser når hun ser på deg... og visa versa...
Mexos Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Akkurat nå sitter jeg på terrassen her i Oslo i 24,8 varmegrader (helt utrolig) og nyter et glass med Schuster Grüner Veltliner 2007 (en meget god hvitvin fra Østerrike), mens jeg skriver div. innlegg her inne... Propel: ... å plukke seg i nesen er vel ikke det mest sjarmerende du gjør foran din kone... eller ?... Hvor i Oslo er det 24,8 grader nå? I solveggen? her i holmenkollen er det ihvertfall mye kaldee Akkurat nå sitter jeg her og leser mens tv2 surrer i bakgrunnen
Fredrik Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Hvor i Oslo er det 24,8 grader nå? I solveggen? her i holmenkollen er det ihvertfall mye kaldee Akkurat nå sitter jeg her og leser mens tv2 surrer i bakgrunnen Javel... nå bor jeg også på Holmenkollen og på min terrasse var det for noen timer siden nesten 25 varmegrader. Leiligheten er "dessverre" nord-vestvendt og det betyr aften/kveldsol så det holder...
sveinern2 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 vurderer å gå ut å vaske bil eller kjøre litt, er jo så fint vær her nå! Må nyte det mens det varer
Mexos Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Hvor i Oslo er det 24,8 grader nå? I solveggen? her i holmenkollen er det ihvertfall mye kaldee Akkurat nå sitter jeg her og leser mens tv2 surrer i bakgrunnen Javel... nå bor jeg også på Holmenkollen og på min terrasse var det for noen timer siden nesten 25 varmegrader. Leiligheten er "dessverre" nord-vestvendt og det betyr aften/kveldsol så det holder... Okey. Mulig det var så varmt her og da i solveggen. Har ikke termometer forstår du Holder til på Besserud her og det er vel vestvendt hos meg og. Akkurat nå sitter jeg og ser på no dritt på Nrk1 og vurderer å gå og legge meg.
Fredrik Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Okey. Mulig det var så varmt her og da i solveggen. Har ikke termometer forstår du Holder til på Besserud her og det er vel vestvendt hos meg og. Jeg bor ca. 1,5 km lenger opp/vest enn deg og/eller 40 meter høyere over havet... og/eller én stasjon lenger opp på linje 1...
marararius Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Nå har jeg akkurat gått igjennom det jeg har av deler til bilen, og ryddet alt til samme plass, og vurderer å legge meg nå. Industrivern og jobb i morgen, så får være litt opplagt til det.
mbkomfort Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Er på jobb, hundevakta 02-08. Lurer på kor det går med bilskiftet min bedre halvdel holder på med hehe
Peer Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Spiser havregryn og leser/skrivet i denne tråden. Begynner å merke at jeg er trøtt.
sh0rty^ Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Nå har jeg akkurat gått igjennom det jeg har av deler til bilen, og ryddet alt til samme plass, og vurderer å legge meg nå. Industrivern og jobb i morgen, så får være litt opplagt til det. Så forresten bilen din i går, når du kom kjørende forbi oss på cocheplassen, ser ut som bilen din har fått litt hard medfart i vinter eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå