Astri Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 akuratt nå har eg tatt med meg laptopen ut i sola og tar meg ein røyk mens eg ser på ka dåke andre skrive. Og så ska eg på babysvømming med dattera mi.
Superbeetle Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Har forelesning om personalarbeid/organisasjonsteori... Sitter her å leser istedet, noe hektet;) Skulle vært ute i solen istedet!!
D.C.V Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Nå skal jeg kjøre hjem å spiae middag, så skal jeg ut med snøscooteren og spane etter elgen
ehrnst Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 sitter på gardermoen å venter på flyet til bergen, mens jeg spiser dårlig pizza fra pizzahut og drikker en øl på jobbens regning. Kan ikke si det er verdt det
maurtin Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 jeg sitter å banner og steiker, lyst å sette fyr på bilen og kjøpe meg en toyota. Blir vel billøs et par uker, INGENTING stemmer av deler når jeg skal skifte dempere og fjører rundt bilen, jallaJALLA APEXFAEN. ekstrautgift på flere tusen kroner ventes. GØY HÆ?
kukkhue Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 sitter å ler av innslaget til maurtin, sorry. men syns det er festlig
kazynor Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 sitter og ser hele Firefly dvd esken gud jeg elsker den serien og etterpå skal jeg pusse og leke med rifla
kazynor Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 nei sitter bare å fikler med den uten sluttstykke da hehe
Ågedal Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 jeg sitter å prøve å drite før vi reiser til byen:D tror det er noe på gang her.
sundgotcustomstreet Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Sitter her med min fjerde øl i dag og skriver med ei nydelig jente på nettet (ikke om BMW ) Har fått ny jobb og lønnsforhøyelse og livet er bare hærligt
Bmwfanatic Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 sitter å klorer meg fast i tasteturet etter ei hard fyllekule i går og kjenner att angsten tar meg.. hehe
Fredrik Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Etter en bedre middag (Tikka Masala med kylling og ris) og et par-tre glass australsk rødvin (Rosemount Shiraz/Cabernet 2007) sitter jeg nå og hører på P3 og leser boligannonser på nettet. Hvorfor koster alt som er fint i Oslo over 6000 festblanketter ?... Citroën C5 2,0 HDi Exclusive med 6-trinns automatgear er faktisk ingen dum bil... kanskje jeg skal kjøpe en slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå