Stephan.s Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Kikker på nybil om dagen, og har muligens kommet over en e39 som matcher mine behov, men med et minus; den er Oxford Green. Har skjønt at denne fargen kanskje ikke er den mest attraktive, men noen som har vært borti en bil med denne fargen som faktisk så pen ut? Hva kan gjøres med en slik bil for å få den til å se mindre "bestefar-aktig" ut? Bilder av pene biler med denne fargen? Søkt litt på google men fant overraskende nok ikke stort Tenker såklart på ting som eksluderer hellakkering
Springsteen Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 http://www.m5board.com/photopost/showga ... hp?cat=525
Hansh Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Fornøyd med fargen jeg, var noe av grunnen til at jeg valgte bilen, men ville heller aldri ha kjøpt en bil i sølv skal det nevnes.. Siden mange nok nå synes at jeg er sær så kan jeg legge til at jeg også liker trelistene i bilen, og kommer ikke til å ta de ut. Tross alt slikt jeg lever av å selge Har forøvrig mørkt grønt sportsinteriør og mørke M5 felger, noe jeg synes passer veldig godt sammen med resten. Skal og nevnes at jeg også bruker bilen til en del jobbreiser o.l. og da passer det bra å ha en bil som ser litt "ordentlig" ut. Men uansett: Felger, senk, lykter, M-utseende og interiørfarge/type (alt det vanlige) synes jeg er mer enn nok for å unngå at bilen ser gubbete ut.
BRIO Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Vel... En oxford green bil er pen så lenge den er blank og pen i lakken
ESveen Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Er en på treffene våre med en 523 e39 touring. Den er skikkelig pen. Skal leite etter bilder av den.
ESveen Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Her er to grønne e39'er som kommer på treffene i Trondheim. Syns de er skikkelig pene.
Sevenord Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Er vel ikke noe galt i den fargen der, ivertfall ikke når den er så blank som sistnevnte!
ingard Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 For all del, det kan bli en kjempefin bil. Men tviler du nå, ville jeg heller ha lett til jeg fant den farga som jeg virkelig ville ha. Jeg har hatt grønn bil, og det var helt greit. Men jeg tenkte alltid at det ville vært bedre med en annen farge. Og skal jeg være helt ærlig, så er grønn (spesielt så mørke som oxford) den minst passende fargen for BMW. (jaja, m3 gt er fin, men det er ikke hovedsaklig farga som gjør den fin.. forsestill deg brg på en standard e39.. ikke pent..) Den får fort riper som synes godt, spesielt i solen. Og er den falmet, er det hvertfall ikke noe pent.. IKKE kjøp hvis du egentlig vil ha en annen farge, men prøver å overbevise deg selv om denne farga.. Mitt tips Edit: Mitt tips, ikke min.. wow..
Hakon Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Dette er en farge som kler E39 veldig godt. Om du får på lakkerte lister og facelift blir det veldig bra. Om du føler deg komfortabel med fargen er en annen ting. Når du skal kjøpe deg bil er det viktigere at det tekniske er i orden. tenk mindre på fargen.
Andreas1 Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Synes Oxford Green II er en penere farge enn Oxford Green. Litt mer voksen og eksklusiv farge enn for eksempel "allemannsfargen" grå som alle skulle ha en stund. Riktig farge på interiøret og du har en vakker kombinasjon. En helt annen sak er at den havner i gruppen med biler som fort blir møkkete fordi den er såpass mørk (Oxford Green II)...
Hardcore Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Må vel nesten slenge ut noen bilder av min da, og fyre liv i en gammel tråd
Stephan.s Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Må vel nesten slenge ut noen bilder av min da, og fyre liv i en gammel tråd Men Geez da mann, det første bildet må være noe av det stiligste jeg har sett Men forøvrig, on topic, så har jeg snudd helt om med min formening om oxfordgrønn bil. Det er faktisk noe jeg ser etter om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå