PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Noen ord varmer, andre brenner nesten Tusen takk og ja, skal ikke så mye mer enn solværsdager, vilje og visa platinum for å få ting til å begynne å skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Da var ett sideskjørt montert, ble temmelig bra ! det andre monteres iløpet av dagen! Passformen var også 1-2mm for kort = ble litt trangt i hjørnene, men men her er noen mobilbilder, kommet flere bilder når jeg orker å ta med slr kameraet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Dette ble bra ja!! Fargen på bilen kler disse felgene kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 oh, og ja, jeg skal få laget til en leppe som vist under her, må bare finne ut hvor jeg får laget en slik! ca noe slik: deretter er det bare CSL bakluke igjen så er jeg ferdig...thank god for that ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Hvorfor skal du lage deg leppe hvis du skal ha M3-fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Fordi jeg tror jeg heller går for leppen da det koster mindre og jeg orker ikke vente på fronten var det stygt med leppe da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Fikk tatt noen nye bilder i dag i finværet og har konvertert di til HDR format! håper dere liker dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Den synes jeg var rååååååå Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Tror det blir über-gromt med den leppa under PenguiN-. Da blir det rett stuk på bilen Og de bildene i HDR format ble jævlig råe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 hehe, thanks IGJEN ja, har troa på den leppa, den kan jo taes av om vintern osv... Takk, var morsommt å få litt "proffe" bilder etter 2-3 timers arbeid, hehe Synd du ikke bor her oppe, da kunne vi kjørt MANGE photoshoots ilag :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Ikke noe som er mer genialt enn det.. Ja fy, bildene ble bra altså! Skal jo hente bilen da den blir ferdig rundt dine trakter, så hvis det passer for deg den dagen så er jeg med på en photoshoot jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 oi oi! det hørtes spennende ut! send meg pm når du vet hvilken dag og klokkeslett CA, så avtaler vi nærmere da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Jepp, will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Dette ble bra! Bilen kledde hjula enda jeg ikke er fan av sorte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå