Gå til innhold

Min E30 Touring: Nå med bilder etter den kom fra lakk!! s8

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe jo skal jo det! Men har kostet en del på i deler, i tilleg skal jeg ha lakk fra lista og ned, felger og mye mer jeg vil ha! :) så må bare roe ned litt.. tror jeg :)

Skrevet
lurer litt på Keskin Kt1 9x16.. Men er usikker da jeg skal lakke osv nå snart.. Koster "litt" det..

Hvis du skal ha 9x16 på, bør du prøve felgene før du lakker. For du må valse hjulbuene, og da sprekker ofte lakken.

Skrevet

Japp I know.. Men skal bare lakke fra lista og ned nå.. Har ikke råd til hel lakkering nå.. Så om det skulle sprekke litt så får jeg fikse det seinere...

Skrevet

da er noe snax på vei fra statene! er noe som ikke så mange i Norge har.. tror jeg :)

**** er kult! hehe

var det med å roe ned visaen da...

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har det skjedd litt..

Har pusset opp badet samt blitt pappa så har ikke hat tid eller penger til å gjøre noe med bilen nå.. Blir desverre ikke nye felger på en stund :(

(hvis ikke noen vet om noen tøffe felger til en ok pris??)

Men Kw V1 ligger klar til å monteres, må bare få tid.... samt få levert den til lakk..

Men slik ser den ut nå:

DSC00010.jpg

Skrevet

Grattis Anders, blir å se trillende rundt på ei lita vogn i sommer du da regner jeg med..

Film du har på frontlyktene?

KW V1 har jeg tro på.. Har skaffet KT1 til e36'n nå, men vet ikke om det blir permanent, vurderer å ha org m3 hjul når den er ferdig ila sommern. Så da er det bare å bygge om til 5 bolt om du vil overta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...