Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Rått konsept hvertfall. Stygge felger, men ser jo ut som et hissigt dyr i fronten hehe

Men som vi alle vet, bilene som kommer i produksjon ser ofte ikke altfor like ut konseptbilene

Skrevet

Meget tøff den der ja. Og den har en smule likhetstreff fra den gamle M1, samt at den er litt fremtidsartet som en slik bil burde være. Får da håpe denne kommer i produksjon, selv om den helt sikkert ikke kommer til å se slik ut da.

Skrevet

Rått konsept!! 8) Med bare litt forbedringer her og der, så blir den helt klart en fullverdig arvtager til BMW M1, og hvem vet - kanskje BMW's nye supersportsbil nr 1?

Tiden vil så klart ellers vise om dette faktisk er fakta med grobunn, eller bare vas :)

Skrevet

Den nye M1 Consept er offisiell og mere informasjon kan du også finne her.. Konseptet er bra, men er helt enig med siste tale her. Et par endringer så vil dette helt klart bli en grom børse. Jeg får, i likhet med flere, assosiasjoner til blandt annet Camaro's front.. Det er ikke negativt for min del.. ;)

Skrevet
Den nye M1 Consept er offisiell og mere informasjon kan du også finne her.. Konseptet er bra, men er helt enig med siste tale her. Et par endringer så vil dette helt klart bli en grom børse. Jeg får, i likhet med flere, assosiasjoner til blandt annet Camaro's front.. Det er ikke negativt for min del.. ;)

Eller hva med Ford GT (2003-06) ?... med litt romslighet er likheten der også... selvom selve bilkonseptet naturligvis setter visse rammer for designet.

2005-Ford-GT-2.jpg

Skrevet

Nu har jeg sittet og sett en del på de bilder som ligger rundt om.

Er det bare meg eller ser dette litt vell mye photo shoppet ut.

Enten er det juks, eller også har dem vert litt for flinke med PlayboyMagazine filteret på bildene.

Eneste bilde som ser 100% ekte ut er dette 8a4x75i19pdya7rvwnip.jpg

Skrevet

Når jeg ser bilde av bilen forfra og litt ovenfra, får jeg sterke assosiasjoner til tegneseriefiguren "Nullet" fra serien "Billy".

6u1tap8j9vquntcbez53.jpg

Men konseptet liker jeg veldig godt, har veldig sansen for E26 fra før av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...