Lars89 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Ble veldig bra! Hadde gjort seg med M3-speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Takk Det er Rieger csl-look fanger, med en del modifikasjoner M3 speil står på ønskelista, så kommer nok ettervært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Det er Rieger csl-look fanger, med en del modifikasjoner t. Har du modda den selv? Har hatt samme fanger selv, da uten hullene til tåkelysene Utrolig tøff fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Det er Rieger csl-look fanger, med en del modifikasjoner t. Har du modda den selv? Har hatt samme fanger selv, da uten hullene til tåkelysene Utrolig tøff fanger Ja, har moddet denne selv Første modden var hull for tåkelysene, dette var i fjor, og nå i vinter har jeg tilpasset å montert csl splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Hmmm, hvordan gjorde du det med den lista under lykta? så tøft ut Den csl bakluka, er det sånn sak man setter på orginale bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hmmm, hvordan gjorde du det med den lista under lykta? så tøft ut Den csl bakluka, er det sånn sak man setter på orginale bakfangeren? Var lett prosses med den lista under lykta. Finner en bit plast. Jeg hadde en gamel fanger liggende som jeg tok en bit fra. Kutter den til en liten halvmåne, samme formen som den på lista. Plastsveiser denne fast, spakler, pusser og lakker Csl flippen er en add-on på orginal bakluke ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Denne er MEGET lekker! flott farge kombinasjoner og fint stylet! eneste jeg savner er kanskje noen grovere og bredere felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Var lett prosses med den lista under lykta. Finner en bit plast. Jeg hadde en gamel fanger liggende som jeg tok en bit fra. Kutter den til en liten halvmåne, samme formen som den på lista. Plastsveiser denne fast, spakler, pusser og lakker Csl flippen er en add-on på orginal bakluke ja. aha... Hmmm... tuft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Denne er MEGET lekker! flott farge kombinasjoner og fint stylet! eneste jeg savner er kanskje noen grovere og bredere felger? Takk takk Er veldig fornøyd. Skal si meg enig i at felgene kunne vært bedre. Ville helst ha 9.5" bredde bak. Men fant ikke noen innenfor mitt felgbudsjett i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Gs har jo flust av lekre felger! CHROME felgene i 19" må jo være perfekt på denne! kommer nok på under 10lapper med dekk! Kommenter gjerne min E46 coupe under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Gs har jo flust av lekre felger! CHROME felgene i 19" må jo være perfekt på denne! kommer nok på under 10lapper med dekk! Kommenter gjerne min E46 coupe under Hehe, vet nå at gs har masse felger. Fikk gs-katalogen i posten få dager etter at jeg hadde bestilt nye felger. Dårlig timing Er litt usikker på om chrome felger hadde passet helt. Tror det hadde blitt litt i overkant mye chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Skal du på treffet i Tromsø til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Skal du på treffet i Tromsø til helga? Jepp Såfremst jeg får de nye bremseskivene å klossene mine. Kan ikke kjøre så langt før jeg har fått byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Skal du på treffet i Tromsø til helga? Jepp Såfremst jeg får de nye bremseskivene å klossene mine. Kan ikke kjøre så langt før jeg har fått byttet. Når tid skal du kjøre fra Narvik, viss du får bytte bremseskiver ? Tenkte jeg å sku dra oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Skal du på treffet i Tromsø til helga? Jepp Såfremst jeg får de nye bremseskivene å klossene mine. Kan ikke kjøre så langt før jeg har fått byttet. Når tid skal du kjøre fra Narvik, viss du får bytte bremseskiver ? Tenkte jeg å sku dra oppover Da hadde æ nettopp bytta bremseskive på bilen Så det blir tur. Tenkte å kjøre i 9 tia, så har man god tid. Satse på å ta det rolig oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå