Gå til innhold

b0ssi's e46 coupe *Nye felger

b0ssi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er Rieger csl-look fanger, med en del modifikasjoner :)

t.

Har du modda den selv? Har hatt samme fanger selv, da uten hullene til tåkelysene :)

Utrolig tøff fanger 8)

Ja, har moddet denne selv :) Første modden var hull for tåkelysene, dette var i fjor, og nå i vinter har jeg tilpasset å montert csl splitterne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hvordan gjorde du det med den lista under lykta? så tøft ut :) Den csl bakluka, er det sånn sak man setter på orginale bakfangeren?

Var lett prosses med den lista under lykta. Finner en bit plast. Jeg hadde en gamel fanger liggende som jeg tok en bit fra. Kutter den til en liten halvmåne, samme formen som den på lista. Plastsveiser denne fast, spakler, pusser og lakker :)

Csl flippen er en add-on på orginal bakluke ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lett prosses med den lista under lykta. Finner en bit plast. Jeg hadde en gamel fanger liggende som jeg tok en bit fra. Kutter den til en liten halvmåne, samme formen som den på lista. Plastsveiser denne fast, spakler, pusser og lakker :)

Csl flippen er en add-on på orginal bakluke ja.

aha... Hmmm... tuft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er MEGET lekker! flott farge kombinasjoner og fint stylet! eneste jeg savner er kanskje noen grovere og bredere felger? :)

Takk takk :D Er veldig fornøyd. Skal si meg enig i at felgene kunne vært bedre. Ville helst ha 9.5" bredde bak. Men fant ikke noen innenfor mitt felgbudsjett i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs har jo flust av lekre felger! CHROME felgene i 19" må jo være perfekt på denne! kommer nok på under 10lapper med dekk! :)

Kommenter gjerne min E46 coupe under :)

Hehe, vet nå at gs har masse felger. Fikk gs-katalogen i posten få dager etter at jeg hadde bestilt nye felger. Dårlig timing :P

Er litt usikker på om chrome felger hadde passet helt. Tror det hadde blitt litt i overkant mye chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på treffet i Tromsø til helga? :)

Jepp :D Såfremst jeg får de nye bremseskivene å klossene mine. Kan ikke kjøre så langt før jeg har fått byttet.

Når tid skal du kjøre fra Narvik, viss du får bytte bremseskiver ?

Tenkte jeg å sku dra oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på treffet i Tromsø til helga? :)

Jepp :D Såfremst jeg får de nye bremseskivene å klossene mine. Kan ikke kjøre så langt før jeg har fått byttet.

Når tid skal du kjøre fra Narvik, viss du får bytte bremseskiver ?

Tenkte jeg å sku dra oppover :)

Da hadde æ nettopp bytta bremseskive på bilen :) Så det blir tur.

Tenkte å kjøre i 9 tia, så har man god tid. Satse på å ta det rolig oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...