NSS Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Haha, hva gjør man når man har klart å fylle litt bremsveske på servon? Litt stressa og hadde litt dårlig tid ^^
-Shark- Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Eller suge ut det som er. Letteste er vel å ta av en av slangene, og la alt renne ut. Så fylle på ny og lufte servoen. Det gjør du ved å svinge fra side til side, stilleståend helst med forhjula i været.
Bimmerlars Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Eller suge ut det som er. Letteste er vel å ta av en av slangene, og la alt renne ut. Så fylle på ny og lufte servoen.Det gjør du ved å svinge fra side til side, stilleståend helst med forhjula i været. Hvorfor ha hjulene i været når du lufter?
Frode D Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Eller ikke slite på servoen.. Det sliter vel generelt på servo å svinge når men står helt i ro...?
Bimmerlars Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Så når dere skal parkere på parkeringsplasser og må svinge stillestående har dere med dere jekk og snur bilen med jekken? Bare nysgjerrig på hvorfor han lenger opp mente det var lurt, ikke ment som kritikk eller at han ikke har rett, ville bare høre hvorfor.
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Tenkte kanskje hvis han står på grus, kanskje lavprofil 35 foran og 30 bak med 19" som jeg har.. Ville tenkt meg om to ganger før jeg står stillestående og vrir hjula med fullt rattutslag fram og tilbake.. Var bare det
Bimmerlars Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Tenkte kanskje hvis han står på grus, kanskje lavprofil 35 foran og 30 bak med 19" som jeg har.. Ville tenkt meg om to ganger før jeg står stillestående og vrir hjula med fullt rattutslag fram og tilbake.. Var bare det Hvorfor det? Hva skal skje om man dreier lavprofildekk att og fram på pokken?
MpA Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 så konkulsjon, vir de rundt helle veien visst du vil eller klarer, meninger og noen mener det andre og andre skjønner ikke.. men som sakt, vri de gjerne helt rundt
steinarn Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Blir faktisk myye mer slitasje på forstilling å ratte rundt stillestående enn "rullende".Mye større friksjon mellom dekk og bakken når en står stille.Da vil en også få større krefter som sliter på ledd osv.Lettere å ratte en bil uten servo når det går fort,eller når det går sakte..,SOM EKSEMPEL
maurtin Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 jeg prøver alltid å unngå å svinge på rattet når bilen står i ro. Siger litt før jeg legger fullt over. Hvorfor? Tja... Var vel det der med slitajse da, uten at jeg har noen fasit på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå