Kristian Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 molde her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Molde her også Ser mange fine BMWer i Molde for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 ja da er jeg på nett igjenn Nå er jeg etablert i molde, trives bra er og det er mye fete bmwer her ja. Nå skal jeg selge min bmw men det blirnok en ny en ed tiden. Tenkte jeg skulle ut og cruse idag/ikveld. Håper det blir mange som kommer ut rundt kl 23.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe, ja idag kan d vær litt miljø rundt 01:00 tia, me mindre alle e full da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Btw fler som har tenkt seg nedover til rudskogen den 10ende juli (Torsdagen)? vert digg å ordna en litt større kolonne kjøring nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ok, men kor e d dokk kjøre da, ikke så kjent med råneruten her i byen enda Gjennom sentrum og til YX d e alt e veit. Har tenkt på å dra nedover, men e får se an mkos d blir med jobb og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Er jo også et forholdsvis bra BMW i Rauma også da Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå