Gå til innhold

Bilder fra vårmønstringen i Bergen 01/05-08

Share

Anbefalte innlegg

Hmmm... På ferja så tok AWT bilder av alle utenom min... Tok bilde av golfen, den shabby amcaren som sto rett forran meg, den røde NSXen som stå på venstre side og den sorte E46en som sto bak meg.. Snodig..

Jeg skulle ta bilde av din også, men da jeg så det satt folk inni følte jeg meg litt dum. :oops:

På treffet var det veldig mye folk overalt, så det var ikke så lett å ta bilder uten at det var noen i veien. De fleste bildene er tatt tidlig på dagen, da var det ikke så mye folk. Var også begrenset med folk under parkeringshuset, så var litt lettere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan trøste deg med at den ble nært beskuet :wink:

Når det gjelder den gråe var det nok bare jeg som antok feil :oops:

Larsen; Takk for skryt.. Du har for øvrig det beste etternavnet (regner med du heter Larsen til etternavn :wink: )

Det ble grunnet mye folk litt vanskelig å ta skikkelige bilder, men ble noen som var ok.. :) Nydelig bil du har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som tok bilde av min bil. ser ut som den bare er brukt som fin bakgrunn hehehe

Sikkert p.g.a verdens teiteste plassering av min bil... Var jo en som hadde tatt plassen min som ikke hadde bestillt. Tenkte å rygge meg rett opp til muren etter desse stjernebilene hadde stukket av.

Springsteen Larsen stemmer som etternavn ja! Gøy at du likte bilen og tok deg tid til å knipse noen bilder. Trenger noen sånne som kan ta bilder ja. Mitt kamera suger så pass at jeg heller tar bilder med tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som tok bilde av min bil. ser ut som den bare er brukt som fin bakgrunn hehehe

Skjønner ikke hvorfor ikke det er flere som tar bilder av din bil. Den er jo sykt fin.

var og beskuet bilene dine, bmwen er den fineste e60 eg har sett rundt om, diskret men fin styling akkurat sånn eg liker det :)

og eg så gjennom damen sitt kamera og hun hadde heller ikke tatt bilde av bilen min men den nest øverste hadde hun av og den blå m3en. snakk om kjerring altså :shock:

Sikkert p.g.a verdens teiteste plassering av min bil... Var jo en som hadde tatt plassen min som ikke hadde bestillt. Tenkte å rygge meg rett opp til muren etter desse stjernebilene hadde stukket av.

var fullt når eg og kom og eg hadde plass midt i egentlig, de der merce folkene tok jo helt av, de hadde sikkert 10 biler for mye og tok MYE plass.

og de der alfa folkene stakk jo en etter en etter noen timer bare. får ikke håpe de blir så sterkt vurdert neste år med så mye plass hvertfall. bmwccn kunne nok fyllt opp hele den andre raden og uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin tilbakemelding ///MPower. Har bestilt meg en ny vinge nå som kommer om 14 dagers tid.

Det sto en del flotte bimmere inne under taket på mønstringen. Var nesten så jeg trodde det var der BMW klubben sto. BMW klubbens biler var faktisk blant mønstingens fineste biler da uansett klasse. Når det gjaldt mercene så var det mye drit som sto der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det var en del drit som de kunne latt være å slippe inn... Den passaten stv. en som stod under taket for eksempel!

Sånn over all så var det mye bra BMW ja. Likte den E28 M5en, er svak for de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...