pettmon Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Så var det min tur til å vise frem bilen . 2004 mod manuell gir nyvasket Kom hjerne med noen kommentarer . hadde tenkt å få på ac front og bakrutesenker Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 flott bil! Senk,sot og andre speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ja vi får jo se va som kommer etterhvert Dette er den forrige 5 serien jeg hadde tenkte noe i samme stil som denne . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Kjempeflott bil. Makan felger til meg jo, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Hva heter de felgene som står på e60en din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ja thunder kjempe fine felger . Så først etter at jeg hadde kjøpt de at de var like Felgene heter Dotz Mugello Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Pent! Gledelig å se at ikke alle kaster seg på dieselbølgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Takk . Nei diesel er for lastebiler og firmabiler Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg pleier å si at diesel er for landbruksmaskiner og busser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Da var AC frontleppa bestilt og betalt . Så nå gleder jeg meg til denne kommer Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Fin bil:).. Er det lov og spøre kor mye du måtte ut med for denne ?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Takk .Nei diesel er for lastebiler og firmabiler Petter Ja, det rakler noe jævlig av dieselen enda. Og kombinasjonen manuell/bensin er jo uvanlig på bmwene nå til dags.. nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Da var AC frontleppa bestilt og betalt . Så nå gleder jeg meg til denne kommer Petter Hvordan ser ACS leppa ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Da var AC frontleppa bestilt og betalt . Så nå gleder jeg meg til denne kommer Petter Bra du hiver deg på AC frontleppe bølgen! blir en helt annen bil. Hørtes fornuftig ut med manuell også! Er det sportsunderstell? Så må du bestille xenonkit og noe som erstatter treinteriøret når du får feriepenger! Begge delene er vel ikke den store kostnaden. I forhold til bakrutesenker er min mening at bilen er penere uten.... Men hver sin smak. Synes det er pent med helt mørk bakrute på sorte biler, så bruk heller takrutesenk pengene på solfilm! Eller en AC eller M5 bakspoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Da var AC frontleppa bestilt og betalt . Så nå gleder jeg meg til denne kommer Petter Hvordan ser ACS leppa ut? Ser sånn ut: Ikke helt 100% ferdigtilpasset her men.... På tråden til thunder kan du se hvordan den blir på sort bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå