pettmon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Ja det så jo meget bra ut , jeg synes ac-s faktisk er penere enn M-tech men heldigvis har vi forsjellig smak alle . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Enig med du, pettmon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Ja det så jo meget bra ut , jeg synes ac-s faktisk er penere enn M-techmen heldigvis har vi forsjellig smak alle . Petter Ja den gjør seg virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Har kjøpt xenon lykter og bestillt pærer og tennere .har også kjøpt pærer med xenon look til angeleyes ringene . Desverre får jeg ikke lakkert ac fronten før i august . så det blir litt venting med monteringen . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hva slags xenonlykter kjøpte du? Gikk du for faceliftlyktene eller pre-facelift bare i xenon..? Pen bil, blir bra når du får montert delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Kjøpte meg orginale brukte lykter for xenon . de var like mine utenom linse i nærlyset . Så jeg tror ikke det er noe facelift . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 endelig !!! acs leppa er lakkert og montert , fikk også på bakrutesenker . Går nok litt tregt med mine prosjekt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hmmm og hvor ble det av bildene da ???? Der kom de ja Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 jeg må si jeg synes E60 er et mesterverk! makan til nydelig bil skal man lete lenge etter. den oser av kvalitet og luksus! bare synd man må opp i en god million for å få en med skikkelig maskineri. men det gjorde seg virkelig med AC-S leppa. synes og at denne gjør seg bedre enn M-tech, selv om den og er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Takk ja E60 er en pen bil og det hjelper godt på med litt styling. Prisen er ikke så ille om du ikke trenger stor motor . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 nåja. er vel ikke direkte billig. kunne godt tenkt med en E60 540, bare for å oppgradere litt, men da må jeg ihvertfall vente til desemberhyra med halv skatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Nja 540 er vel ikke billig uansett vilken modell det er . det er jo bare en drømme motor for de fleste av oss . Ellers har vi jo mulighet for å kjøpe eldre biler da . Men jeg er stort sett fornøyd med 6er 2,2liter og 170 hk . Komforten er stor ,bilen er meget stille og fin å kjøre . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 det kan jeg tro. har aldri prøvd en såpass ny bmw, men når man kjenner komforten i eldre bmw kan man jo bare tenke seg til hvordan det vil være i en brand new. satser på at det blir en E60 etterhvert som de blir litt eldre og faller i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 pen bil og for et kupp. men syns ikkje ac pakke er noe pent til e60, full Mpakke rundt om med ein god senk,mørke ruter, M speil noen breie pene stilfulle felger så har du den perfekte e60`en i mine øyner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå