sveinis Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=514686 Mange salgsdirektører og meglere her inne? Hehe...
Mexos Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 For å benytte min trønderske dialekt: Derre e skitprat!
Schnellfahren Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Typisk "Se&Hør" avisen VG også da, å bruke en lite bilinteressert persons individuelle oppfatning av et bilmerke til overskriften for en video. Starter agurksesongen tidlig i år?
Riefarn Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg faller nok langt utenfor den arbeiderkategorien der gitt, og det tror jeg også de aller fleste her inne på forumet gjør Klart, jeg har ingen ny, dyr og flashy modell heller
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 ahh det er derfor jeg kjører BMW Lure på hvorfor jeg har en Daihatsu applause som hverdags bil
Dan Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Å ja! Det er yrke og utdanning som bestemmer bilvalget, ikke personen bak rattet. At jeg ikke tenkte på det
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg studerer... så dermed kan jeg ikke kjøre BMW? Hmm, merkelig...
crizi Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg studerer... så dermed kan jeg ikke kjøre BMW? Hmm, merkelig... ifølge avisen så kommer du til å droppe ut å bli en megler mest sannsynligvis
crizi Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg studerer... så dermed kan jeg ikke kjøre BMW? Hmm, merkelig... ifølge avisen så kommer du til å droppe ut å bli en megler mest sannsynligvis
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Heller tvilsomt da jeg studerer medisin Megler-lege.... to helt forskjellige ting da legen skal hjelpe folk og meglern skal tjene penger på andre folk og sette dem i økonomiske vansker..
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Eg e arbeidsledig og mamma, bude vel fått meg ein liten "konebil" men med plass til barnevogn eg då.
Fredrik Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Tja... jeg tror imidlertid at ganske mange har store fordommer når det gjelder BMW... og spesielt 3-serien. Akkurat som en SAAB automatisk er en bil for akademikere... og Porsche en bil for "japper"... mener mange at BMW er en bil for de mindre begavede av oss. I noen sammnhenger er nok disse fordommene dessverre korrekte, men noen skal kjøpe disse bilmodellene nye... og direkte billige er de ikke... og det krever iallefall en hvis grad av likviditet og seriøsitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå