vegsir Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 har lyst på nye baklykter til bilen min etterhvert. har lenge tenkt på de som er blanke i midten, men liker også å skille meg litt ut så da vurdere jeg disse. hva tror folket? blir det tøft, eller bare griseharry og stygt? bilen er forresten dolphin metalic. derfor jeg tenkte at de kanskje kan passe med fargen.
Dirty Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Hjemmesota lykter ser nå iallefall Grisseharry ut! da er det bedre med orginale. de øverste crystal eller hva det er, er jo pene.
Torbjørn H Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Hjemmesota lykter ser nå iallefall Grisseharry ut! da er det bedre med orginale. de øverste crystal eller hva det er, er jo pene. enig.
Mexos Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Hjemmesota lykter ser nå iallefall Grisseharry ut! da er det bedre med orginale. de øverste crystal eller hva det er, er jo pene. enig. Enig her jeg også. Gå for de øverste
Chris_325iM Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 NEI NEI NEI! kjøp originale med hvit eller sort blink! eneste riktige!
Hoem Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 OFF. De to nederste var bare helt forferdelige, og den øverste var volvo mao forferdelig de og.. Gå for de med hvit blink øverst..
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Og for GUDS SKYLD, når du kjøper de øverste, kjøp også sølvfargede blinklys. Ikke bruke klassiske orange.. Da er hele vitsen med hvite blinklys borte, for det reflekterer orange allikevel
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 OM det skal være en av dem må det bli de øverste. Men normale røde/hvite er finere etter min mening
kazynor Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 ser jeg deg ræggende rundt her i byen med de på bilen, så tar jeg deg! neida...men hold deg til vanelige røde/hvite du
E30_Dale Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Finest med dei øverste eller originale! Dei andre var ganske kebab style og shabby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå