Yngvejos Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Da 520en min fant ut at den skulle sprute varmt vann med olje i på meg, bestemte jeg meg for å kjøpe ny arbeidshest. Valget falt på denne: 1992 modell 520i. Specs: M50B20 med vanos. 35/30 senk, effektanlegg, el-vinduer, A/C, airbag, sentrallås, soundsystem, 4 sigarettennere, hvite blinklys og forskjellige småting. Her er et par bilder av den. Jeg er veldig fornøyd med den så langt. Det føles som en mye nyere bil enn den er, og for en bagasjeplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Noen kant felger og du er i havn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg ser for meg noe slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Flott arbeidsbil, med vanos også selvsagt! Knall flott. Kor langt var den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Speedometeret påstår at den har gått 213 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Nå har den fått felger. 8,5x17 og 9,5x17 originale alpina, som desverre er lakkert hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 ...., 4 sigarettennere, hvi.... Alle i bilen kan tenne seg en sigg på likt Men fra spøk til revolver, så veldig fin ut!! Alpina felger er rått, men det så kanskje litt "rally" ut med hvitt .... Og litt høy forran. Men absolutt godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Ja, felgene må definitivt "omlakkeres". Fin bil, hvis den blir som den grønne har du en grom touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 ...., 4 sigarettennere, hvi.... Alle i bilen kan tenne seg en sigg på likt Tenkte jeg åsså Hvor er alle disse plassert forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 ...., 4 sigarettennere, hvi.... Alle i bilen kan tenne seg en sigg på likt Tenkte jeg åsså Hvor er alle disse plassert forresten? Det var bare 3 fant jeg ut. Jeg trodde det var en i bagasjerommet også. Det er en forran, og to bak i midtkonsollen. Men de bak er for trange til at man kan sette sigarett-tenneren i. Men det gir meg som fører mulighet til å lade gps, mobil og tenne røyk på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Denne bilen har ballet litt på seg etter hvert, så jeg kan like godt slenge inn litt oppdateringer her: Jeg har montert gul lyktefilm på den, og 50/35 senk. Alpinasenterkopper er handlet inn. Den har blitt utstyrt med powerflexforinger i travers og casterstag. I tillegg har den fått en ny bærearm, nye styrekuler og hjelpesnekkeforing. Byttet giroverføringsforinger på den, og monterte shortshift i samme slengen. Det ene langlyset ble knust av steinsprut, så jeg har bestilt sorte langlys til den (kommer fra et sett med sorte de-lykter). Og så har jeg akuratt bestilt 540 luftinntak til fronten. I morgen skal jeg vise Alpinafelgene til en lakkerer og få pris på å lakkere dem sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Denne bilen har ballet litt på seg etter hvert, så jeg kan like godt slenge inn litt oppdateringer her:Jeg har montert gul lyktefilm på den, og 50/35 senk. Alpinasenterkopper er handlet inn. Den har blitt utstyrt med powerflexforinger i travers og casterstag. I tillegg har den fått en ny bærearm, nye styrekuler og hjelpesnekkeforing. Byttet giroverføringsforinger på den, og monterte shortshift i samme slengen. Det ene langlyset ble knust av steinsprut, så jeg har bestilt sorte langlys til den (kommer fra et sett med sorte de-lykter). Og så har jeg akuratt bestilt 540 luftinntak til fronten. I morgen skal jeg vise Alpinafelgene til en lakkerer og få pris på å lakkere dem sølv. Fin bruks/arbeidsbil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Idag har jeg byttet ut det knuste langlyset. Og så monterte jeg girkule med lys i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har fått alpinafelgene tilbake fra lakk. Lakken er for tykk til at senterlokkene passer med o-ringer montert, så jeg må pusse litt i sporene for å få det til å passe som det skal. Ellers er finishen sånn som man kan forvente for 1600kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå