TOREBMW Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 håper mange fra bimmers kan stille her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 noen som skal på dette treffet?.hadde vær gøy og været en gjeng med bmw`er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Søndagen du tenke på då? Då e eg mest sannsynlig i dåp i stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 tenke mest på søndagen da hovedtreffet er for utstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Eg så selge bilen idag Den andre e ikkje klar t helgå... Ska jo bli kanon bra ver for ein gongs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja det er meldt supert vær.gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Steike, ska de endelig få et treff uten regn? Det va på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Eg så selge bilen idag Den andre e ikkje klar t helgå... Ska jo bli kanon bra ver for ein gongs skyld. Ka bil e det du skal selge nå da hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skhauge Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Snakk om flaks. Eg skal til Haugesund denne helga. Så eg kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg kommer nok, men blir nok stående på parkeringsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg kommer nok, men blir nok stående på parkeringsplassen. hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Han e sikkert for sjenert te å stilla ut bilen. Ikkje forstår eg koffår, for an e fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Eg så selge bilen idag Den andre e ikkje klar t helgå... Ska jo bli kanon bra ver for ein gongs skyld. Ka bil e det du skal selge nå da hmmm Solgte 7 serien min i går. Litt trist, men M5 e litt kjekkare å kjøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Hvis eg stiller opp alikevel på søndag, tør dåkke å la min stilles ut me dåkkas då? Min e jo kje på langt nær så strøken som dåkkas bilar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Eg stille hvertfall på lørdagen, ska bli med på db-konken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå