Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eller har prøvd biltema bilbatteri?

lurere litt på å kjøpe bilbatteri fra dem men vil høre litt erfaringer først

det skal bare være i en standar bil så ikke noe anlegge eller noe slikt

Skrevet
Nei jeg skal ikke ha noe anlegg i bilen. trenger bare et sommer batteri til m3n.

da holder biltema batteri mer enn nok ;)

menne biltema produkter i m3en altså? :lol:

Skrevet

Ja batteri skal jeg vel kunne putte i den men det er så klart maks ja. hehe. synes det er for galt å bruke godt over 1000 kr for et bilbatteri på mekonomen lissom

Skrevet

Eg har det i min, og me hadde 2 stk i vanen me hadde tidligere. Mitt har ein sånn indikator som viser grønt når det e fullt opplada, svart når det e midt imellom og rødt når det e tomt. Kjempegreier.:D

Skrevet

De skal visstnok ha gjort det ganske bra i tester, men jeg er uansett alltid skeptisk til ting det står Biltema på, men det er vel de fleste av oss! :)

Skrevet

Ja er skeptisk til det meste med biltema jeg også. men hva kan være galt med et batteri lissom? kan da ikke være så mange måter å produsere det på?

Kan jo ikke være så dårlig kvalitet heller

Skrevet
Jeg har det og synes det gjør jobben sin i massevis. Er jo 1 års garanti på de.
Feil. Er 2 år på vanlig vedlikeholdsfrie og 3år på vedlikeholdsfrie sølvdioksidbatterier.

Ser ikke helt hvorfor alle skal være så sinnsykt skeptiske til Biltema. De har veldig mye bra, og mye dårlig. Mange av produktene er jo uansett produsert av verdensledende merker. Er enkelte ting man ikke behøver betale for mye for ...

Skrevet

De nye batteriene deres er helt fine.. stappa et svært et i en gammal Daimler (Jaguar) vi har stående.. svært beist med absolutt alt av elektriske og antikvariske elektroniske duppeditter (dører, seter, speil, luke med memory, forran og bak, trippel klima, kjørecomputer osv osv fra 80-tallet), og det funker helt gull der.

Biltema har faktisk veldig mye saker med bra kvalitet, spesielt på verktøyfronten har de skjerpa seg veldig de siste åra.. og 10 års garanti på verktøyet skader ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...