Alpine White Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Takker for fine tilbakemeldinger folkens ! Jeg syntest det er stilig, men ville selv ha valgt å legge folie på en slik bil.Ja, vurderte folie, men det ble nå lakkering da Skulle det bli aktuelt så er det jo mulig å lakke taket hvitt igjen Jobber du på Visma? Stemmer det...
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Ble pent med svart tak synes jeg! Skjønner godt R Andersen sin kommentar om folie da det er lettere å fjerne før evnt salg, men som du sier, det kan lakkeres hvitt igjen. Koster litt vel å merke, men likevel
Alpine White Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Da har jeg fått montert Kerscher frontlip i karbon og nyrer i karbon
Alpine White Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Har ikke sjekket hvor mange cm, men nok klaring til å passere de fleste fartshumper o.l Bilen er fullt brukbar i det daglige.
E.H.D Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Dette ble kjempetøft, må jo være en av Norges råeste e92'er. Men det er vel en utfordring å kjøre rundt med den lave og utstikkende frontleppen.
Alpine White Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Men det er vel en utfordring å kjøre rundt med den lave og utstikkende frontleppen. Litt mer utfordring blir det selsagt, men går stort sett greit Må bare ta det litt roligere enkelte steder
Jokkis Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 herli bil! alt eg kan si. Har du vurdert kvite felger med kromkant? Tror det hadde blir veldi Miami Vice
LianLi Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Driver å kjører av veien vær gang jeg ser denne på veien Så sykt rå nå.
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Dette ble riktig så pent Alpine White.. Beklager min skepsis til svar tak, men mht. frontleppen og hjulene ble det absolutt riktig. Må også føye meg i rekken å si at dette er en av de peneste E92'ene i Norge.. Selv er jeg ikke så glade i sorte hjul, men det står absolutt i stil med resten.. Post gjerne mere bilder etterhvert..
Ad|oS Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Syns den forsvinner litt, men hvordan ser det ut i profil, altsp rett fra siden?
Alpine White Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 regner med du skal chippe den?? Blir kanskje Hartge chip til neste år. Må ta ting litt etterhvert, da det koster Syns den forsvinner litt, men hvordan ser det ut i profil, altsp rett fra siden Skal prøve å få tatt litt bedre bilder og fra siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå