Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

da skjønner jeg.hadde ikke gjort noe med en privatomvisning hos Porsche :wink: åssen Porsche har du?kan ikke så mye om Porsche.veit bare at dem lager ett av verdens beste bremser

Jeg har dessverre ingen Porsche nå... kone, to barn og et hus krever sitt, men jeg har tidligere hatt modellene 924, 944, 911 og 928 S.

Porsche lager ikke bare verdens beste bremser... de bygger også verdens beste sportsbiler... :wink:

det har du rett i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche lager ikke bare verdens beste bremser... de bygger også verdens beste sportsbiler... :wink:

Pff ...

:P

Forresten, så er jeg nesten sikker på hva forrige oppgave i tråden var. For de som har lyst til å finne det ut, søk på Virgel Exner eller Elvis' biler. Elvis eide nemlig en bil fra selskapet som tok opp navnet fabrikanten bak oppgavebilen brukte. Elvis' bil var designet etter et utkast av Virgel Exner. Sier du merkenavnet etter en gammel dansk, kan det høres ut som du prater om "stuk" som i "tysker-stuk".

Her er en modell fra etter nylanseringen av merket:

k3ldhp08suof72qfuvbt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om bilen fra før. Simca er nemlig en gjenganger i samtlige franske filmer. Egentlig har jeg konspirasjonsteori om at fransk filmindustri eksisterer kun for å reklamere for Simca. Selvsagt kan du påstå at teorien min ble litt svekket etter at merket forsvant, men slikt bryr meg ikke om ...

Dessuten var Simca relativt vanlige biler en gang.

Hva har vi her?

7n4p5v73jcn1dqzvbh0f.jpg

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...