Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, både Lamborghini og Lamborghini Jamara stemmer.

Til tross for at Lamborghini som merke er veldig kjent, er det egentlig svært få av dems modeller som er det; Muira, til en viss grad Espada, Countach, Diablo og alle de nyere Audi-baserte er kjente, men de fleste andre kjenner få igjen. Sannsynglivis ville ikke mange tenkt "Lamborghini" om de møtte en Jarama.

:)

Lamborghini Espada er jo en lekkerbisken og en av Jay Leno´s favoritter som han i flere år brukte daglig.

6eycctyqcfhnakhq3j51.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi allerede har snakket om norske Lamborghinier, kan det nevnes at bilen du viser har norske med råde oblater. Jeg har sett en lignende bil i Oslo-området før, så det er mulig at det er den. Er du interessert i Espada kan det nevnes at den ligger langt under Miura i pris; Fra 20-30 tusen dollar og oppover har jeg sett dem til ... Og ja, de er dritkule!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var litt tvil for hvem osm fikk sist svar, gjør jeg "opp" for det med å legge ut ny lett oppgave. Jeg er ikke ute etter hvilken modell, men eksakt hvilken bil dette er. Bilen er relativt kjent, men da under menneskenavnet som eieren har gikk den. Så hva heter den?

ci7gcfrzj1pi56pmlodu.jpg

1111 innlegg!

Jeg må dra frem igjen denne da jeg kom over dette klippet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...